اگر در فکر خرید خانه در استانبول هستید نکات مهمی را حتما باید مد نظر داشته باشید تا متناسب با سرمایه خودتان که برای خرید ملک یا آپارتمان و یا سرمایه گذاری در نظر گرفته اید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

متناسب با سرمایه در نظر گرفته شده در موقعیت ها و مناطق مختلف شهر استانبول میتوانید اقدام به خرید خانه مسکونی در استانبول نمایید.البته هدف از سرمایه گذاری و خرید ملک و مستغلات در استانبول در مرحله اول باید مشخص نمایید.
طبق قوانین کشور ترکیه در حوزه شهرداری و گسترش شهر استانبول هرساله به شهر استانبول مناطق جدید افزوده میشود که به دلایل مهمی چون متراکم نشدن جمعیت در مرکز و نواحی نزدیک شهر استانبول ، گسترش مناطق خارج از شهر و اشاعه صنع و گسترش گردشگری با مناطق اطراف شهر استانبول و … اشاره کرد.

با توجه به موقعیت کنوننی شهر استانبول خرید ملک و مستغلات در استانبول اگر نزدیک مرکز شهر تا شعاع 10 کیلومتری شهر استانبول باشد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که متناسب به بودجه خودتان میتوانید اقدام به خرید نمایید.
بزرگترین مزیتی که خرید ملک در مناطق نزدیک استانبول دارد این است که در آینده اگر قصد فروش ملک را داشته باشید این کار برای شما آسان خواهد بود که فروش خانه در استانبول را در کمترین زمان انجام دهید.

شرایط بهتری هم که میشود به آن اشاره کرد فروش املاک و مستغلات استانبول به شهروندان ترکیه و حتی سرمایه گذاران خارجی در مرکز شهر و مناطق نزدیک استانبول زمان کمتری را خواهد گرفت و با قیمت مناسب شما میتوانید ملک خودرا به فروش برسانید.
در صورتی که موفق به خرید آپارتمان در استانبول و مناطق نزدیک شهر نشدید میتوانید در مناطق اطراف مثل بیلیکدوزو ، اسینیورت ، آوچیلار ، بی کند ، زیتون برنو ، بیوک چکمه جه یا کوچوک چیکمه جه و … اقدام به خرید نمایید و تنها نکته خرید ملک و مستغلات در اطراف استانبول دارد این است که فروش آن به یابانجی ها (افراد غیر شهروند ترکیه) بیشتر امکان پذیر خواهد بود.چرا که اکثر ساکنین این مناطق افراد خارجی میباشند

البته بزرگترین معایب خرید ملک در اطراف استانبول فاصله زیاد آن با مرکز شهر هست و رفت آمد در این فاصله باتوجه ترافیک و پرتردد بودن مسیر حدو یک ساعت و نیم تا 2 ساعت به طول می انجامد.لازم به ذکر است که جهت تردد در این مسیر از وسایط نقلیه عمومی مثل متروبوس ، دولموش، تابخشی از مسیر تراموای و مترو و … استفاده نمایید.

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر شرکت خدمات مهاجرتی شایان تماس بگیرید و از مشاورین با تجربه این موسسه بهره مند شوید..