استانبول همیشه حرف اول را میزند

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
استانبول همیشه حرف اول را میزند

فهرست مطالب

استانبول همیشه حرف اول را میزند

شاید بسیاری از مردم برای خرید خانه در ترکیه به شرایط آب و هوایی آن نگاه ویژه ای داشته باشند. استانبول از لحاظ آب و هوایی نیز حرف اول را در بین سایر شهرهای ترکیه ای خواد زد. استانبول پایتخت اقتصادی کشور ترکیه به شمار می رود که این ویژگی مهمترین خصوصیت شهر استانبول به شمار می رود. ( استانبول همیشه حرف اول را میزند )

به دلایلی که بیان شد، استانبول بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در زمینه ملک با بازگشت مالی بالا خواهد بود. بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی خرید خانه در استانبول را در دستور کار قرار می دهند. خرید انواع ملک، آپارتمان و ویلا در استانبول نه تنها برای ایرانی ها بلکه برای سایر کشورهای خارجی  در اولویت قرار داده شده است. کشورهای مختلفی در بازار شهر استانبول سرمایه گذاری کرده اند. تا با خرید ملک و خانه سرمایه گذاری بلند مدتی را به سر انجام برسانند.

بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری های بلند مدت و سودآور روی به بازار خرید ملک در استانبول می آورند، اما نکته جالب اینجاست فقط اندکی از این افراد در سرمایه گذاری های خود به سودآوری بالا می رسند. کشور ترکیه و استانبول را به طور دقیق مورد بررسی قرار دادیم. حال سوال اینجاست، کدام نوع از خانه ها برای خرید و سرمایه گذاری در شهر استانبول و کشور ترکیه مناسب هستند که بازدهی بالایی را به افراد برگردانند؟

اولین نکته در خرید خانه در ترکیه که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، بررسی نوع ملک مورد نظر است. باید به خوی کاربری و قیمت ملک مورد نظر را قبل از خرید بازرسی نمایید. اطلاعات کافی در باره ملک ها یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. داشتن این اطلاعات باعث می شود، از مالیات ملک های مختلف آگاهی به دست آورید.

خانه هایی با مالیات کمتر= بازگشت سرمایه با خرید خانه در استانبول

( استانبول همیشه حرف اول را میزند ) نکته اول در خرید ملک در ترکیه برای سود آوری بالا این است که املاکی را انتخاب نمایید که از مالیات کمتری برخوردار هستند. پرداخت مالیات پایین باعث می شود، سرمایه گذار هزینه پایین تری را برای خرید خانه پرداخت نماید. عوامل بسیار دیگری در خرید ملک در ترکیه و استانبول دخیل خواهند بود

آیا سرمایه گذاری در ترکیه بهترین گزینه برای ایرانیان است؟

دومین نکته ای که برای خرید خانه در ترکیه باید مورد توجه قرار گیرد، خرید ملک با توجه به بودجه مورد نظر است. در این مواقع که هزینه بسیار برای سرمایه گذاران حائز اهمیت است،

خرید خانه های پیش ساخته یا نوساز؟

یکی از سوال هایی که برای بسیار از سرمایه گذاران مطرح می شود، بین خرید خانه های پیش ساخته و یا نوساز کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب تر است. پیش خرید ساختمان های در حال ساخت در ترکیه و یا شهر بزرگ استانبول و خرید خانه های نوساز در این کشور و شهر هر کدام از مزیت هایی برخوردار هستند که در مطلب زیر به آنها خواهیم پرداخت.

خرید آپارتمان نوساز در استانبول

یکی از اقدامات سرمایه گذاران در کشور ترکیه و شهر بزرگ استانبول خرید اپارتمان ها آماده و نوساز است. خرید این نوع خانه ها دردسر کمتری را با خود به همراه خواهد داشت. در ثانی این نوع خانه ها احتیاج به ترمیم ندارند. مصالح و نقشه به کار رفته در این نوع ساختمان ها کاملا پیشرفته بوده و با متدهای روز دنیا سازگار هستند. به کارگیری متدهای روز دنیا در و پنجره، دیوار، کابینت، شیرالات، پکیجها، نقشه های داخلی و خارجی، نماهای بیرونی و داخلی ساختمان های نوساز باعث فروش بهتر آنها خواهد بود.

در این مواقع آپارتمان های نوساز خریداران بهتر و بیشتری  را به خاطر هزینه های پایین به خود می بیند. سرمایه گذاری برای خرید خانه در استانبول بر روی خانه های نوساز یکی از بهترین گزینه ها می باشد و بازدهی سود بالایی را با خود در بر خواهد داشت. خانه های پیش ساخته همچین مزایایی را با خود به همراه نخواهد داشت

پیش ‌خرید ویلا و آپارتمان در استانبول

با قیمت های روز آشنا باشید. علاوه بر تمام اصول گفته شده و انتخاب مکان مناسب زمین، اگر دنبال ساخت و ساز روی زمین تان هستید مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده مسکن، مصالح ساختمانی و سهم آنها در قیمت استهر سرمایه گذاری باید آگاه باشد که در نهایت کار، چقدر بابت مصالح بپردازد و چه مقدار از ساخت و ساز روی زمینش سود خواهد کرد.

پیش خرید خانه ها در حال ساختی که در استانبول قرار دارند، یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا است. مهمترین و اصلی ترین ویژگی آپارتمان های پیش ساخته در استانبول و ترکیه پرداخت هزینه بسیار پایین تر از حد معمول است.

طبق آمار چند سال گذشته کشور ترکیه سرمایه گذاری بر روی خانه های پیش ساخته شهر استانبول و کشور ترکیه تا 40 درصد سوددهی بالاتری را با خود به همراه خواهد داشت. پیش خرید خانه های در حال ساخت یعنی 40 درصد سود بیشتر برای سرمایه گذاری که در پی سوددهی با بازگشت بالا است. با پیش‌خرید ویلا و یا یک واحد آپارتمان در کشور ترکیه و شهر استانبول پول و سود  بالایی را میتوانید انتظار داشته باشید .

خرید خانه در مناطقی خوش آب و هوا

سنجش موقعیت ملکی که قصد خرید آن را دارید یکی دیگر از ضرورت‌های یک سرمایه‌گذاری موفق در این زمینه است. سعی کنید سرمایه خود را برای خرید ملکی هزینه کنید که به اصطلاح عموم، جای پیشرفت دارند. به عبارت دیگر، کیفیت منطقه ای که شما در آن ملک یا زمینی را خریداری می کنید، در موفقیت یا عدم موفقیت سرمایه گذاری و پیش بینی استقبال افراد و شرکت ها نسبت به اجاره یا خرید ملک شما تاثیر مستقیم می گذارد.

یکی از بهترین گزینه های برای خرید خانه در ترکیه، انتخاب نقاط خوش آب و هوای این کشور است که در حال توسعه می باشند. در برخی از مناطق قیمت های سرسام آوری به خریداران ارائه می شود که هزینه های گزافی را در بر خواهد داشت. در این مواقع می توانید نقاط خوش آب و هوای کشور ترکیه را بررسی کنید و در این مناطق سرمایه گذاری نمایید. با پیشرفت این مناطق مبلغ پول سرمایه گذاری شما نیز افزایش خواهد یافت.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان