بازارهای منتخب استانبول را بشناسید | مراکز خرید استانبول

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
بازارهای منتخب استانبول را بشناسید | مراکز خرید استانبول

فهرست مطالب

بازارهای منتخب استانبول را بشناسید | مراکز خرید استانبول

( بازارهای منتخب استانبول را بشناسید )

مرکز خرید پالادیوم استانبول | Palladium

مرکز خرید پالادیوم را می توان از مراکز خرید جدید استانبول با ۱۹۰ فروشگاه مختلف دانست،

نشانی مرکز خرید پالادیوم استانبول:

ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهر، ینی‌صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک ۸

مرکز خرید کانیون استانبول | Kanyon Istanbul

یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول، مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul می باشد. در این مرکز خرید می توانید یک خرید خوب را در کنار تفریحات به یاد ماندنی و طعم غذای خوشمزه ترکی با هم تجربه کنید. در مرکز خرید کانیون فرصت مناسبی برای خرید از بهترین مارک های ترک برای شما فراهم شده است، پس اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، حتما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون ۴ طبقه دارد و جز گزینه های عالی برای خرید ارزان در ترکیه محسوب می شود.

در مرکز خرید کانیون استانبول چه چیزی در انتظار شماست ؟

از امکانات مرکز خرید کانیون می توان به ۹ پرده سینما، مرکز تناسب اندام، ۱۶۰ فروشگاه مختلف از برندهای معروف ترکی و خارجی، کافی شاپ  و اجرای موسیقی زنده در فضای باز اشاره کرد.

نشانی مرکز خرید کانیون استانبول:

ترکیه، استانبول، منطقه‌ی شیشلی، محله‌ی اسن‌تپه، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید زورلو استانبول | Zorlu Center

( بازارهای منتخب استانبول را بشناسید )

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول می باشد. این مرکز خرید با ۱۸۰ مغازه مختلف و مدرن، یک هتل ۵ ستاره، دفاتر تجاری و یک مرکز نشست لوکس و جدید به یکی از مراکز خرید محبوب استانبول برای خرید و تجارت تبدیل شده است. جالب است بدانید که نخستین نمایندگی apple در ترکیه به نام مغازه cube store که انحصار آن برای نیویورک است در مرکز خرید زورلو قرار دارد. در کل اگر چه استانبول شهر خرید است و مراکز خرید بزرگ و نمایندگی برندهای معروف همه جای این شهر هستند، اما اولین فروشگاه های مارک های معروف دنیا Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney و Superdry تنها در مرکز خرید زورلو استانبول شعبه دارند.

ساعات کاری مرکز خرید زورلو استانبول:

مرکز خرید زورلو استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است،

ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول | Istinye Park

مرکز خرید ایستینیه پارک یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و البته با کلاس ترین مرکز خرید استانبول به حساب می آید. این مرکز خرید دارای ۴ طبق و بیش از ۳۰۰ مغازه لوکس و زیبا می باشد. اگر به دنبال لباس شیک طبق آخرین مد روز هستید، مرکز خرید ایستینیه جایی‌ست که باید باشید. در مرکز خرید ایستینیه مطرح ترین برندهای دنیا را خواهید دید، برند هایی نظیر پرادا، آرمانی، شنل، دیور و مارک های شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا. برای خرید از مرکز خرید ایستینیه پارک نگران قیمت بالای اجناس برند نباشید چرا که همه اجناس در این مرکز خرید با قیمت نه چندان گران، در قیمتی مناسب عرضه می شوند.

مکان های دیدنی مشهور نزدیک به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

پارک امیرگان Emirgan Park، موزه ساقیپ سابانی Sakip Sabanci Museum و قلعه Rumeli از معروف ترین مکان های دیدنی نزدیک به مرکز خرید ایتینه پارک هستند.

ساعات کاری مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است و مراجعه کنندگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ از بخش های مختلف مرکز خرید دیدن کنند.

نشانی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

ترکیه، استانبول، سرییر، خیابان کادسی، محله پینار

مرکز خرید فروم استانبول | Forum Istanbul

اگر قصد خرید در استانبول را دارید، مرکز خرید فروم را فراموش نکنید، فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپایی ترکیه می باشد که هر ساله بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده دارد. در این مرکز خرید می توانید از برندهای معتبری نظیر Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM،C&A، M&S ، Zara خرید کنید و هر زمان که از خرید خسته شدید از امکانات تفریحی و مهیجی در این مرکز برای بازدیدکنندگان مهیا گردیده، لذت ببرید.

در مرکز خرید فروم استانبول چه چیزی در انتظار شماست ؟

سالن بولینگ
رستوران‌های مختلف
سالن های نمایش سینمای imax
اسکی روی یخ
اتاق‌های بازی مخصوص کودکان
پارک ژوراسیک

ساعات کاری مرکز خرید فروم استانبول:

همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب مرکز خرید بزرگ فروم استانبول باز است و می توانید در این بازه زمانی هر چیزی را که بخواهید از پوشاک برند ترکیه رفته تا سوغات ترکیه خریداری کنید.

نشانی مرکز خرید فروم استانبول:

ترکیه، استانبول، محله‌ی کوکاتپه، جاده‌ی پاشا، مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید استانبول مال | Mall of Istanbul

استانبول مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید ترکیه است که در آن می توانید نمایندگی انواع برندها و مارک های مطرح دنیا را در کنار برندهای ترک ببینید. استانبول مال تقریبا ۱۵۶ هزار متر مربع بوده و دارای ۳۵۰ مغازه با ویترین های زیبا از جدیدترین و عجیب ترین طراحی های روز دنیا می‌باشد. از برندهای موجود در این فروشگاه می توان به Koçtaş، Media Markt، Teknosa Mudo  YKMو Zara اشاره کرد. از همه مهمتر اینکه بزرگترین مغازه نمایندگی Toyzz و کامل ترین اجناس برند Victoria Secret نیز در استانبول مال وجود دارند، از این رو در مرکز خرید استانبول مال محال است دست خالی برگردید.

ساعات کاری مرکز خرید استانبول مال:

همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می توانید به این مرکز خرید بزرگ بروید

نشانی مرکز خرید استانبول مال:

ترکیه، استانبو ل، بشکشهیر، محبوتبی، بولوار سلیمان دمیرل

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان