باغ دولما باهچه ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
باغ دولما باهچه ترکیه

فهرست مطالب

کاخ دولما باغچه استانبول: کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید اول ساخته شده‌است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد است.کاخ دُلماباغچه در محله بشیکتاش شهر استانبول ترکیه، در سمت اروپایی و در شرق تنگه بسفر واقع شده‌است. اگر به سمت جنوب شرقی میدان تکسیم بروید می توانید کاخ دولما باغچه را پیدا کنید.

در کاخ دلماباغچه استانبول تورهای داخلی انجام می شود که راهنمایانی آن را اداره می کنند و فضای کاخ دلمه باغچه و تاریخچه ی کوتاهی را در اختیار شما می گذارند. این تور ها به طور متوسط هر ۲۵ دقیقه یکبار انجام می شوند و اگر شلوغ باشد هر ۵ دقیقه یک بار. برای دیدن از این کاخ باید حدود ۲ ساعت وقت بگذارید. برای بازدید از کاخ دولما باغچه اگر در میدان تکسیم هستید، سوار قطار زیرزمینی فونیکلار شوید و به کاباتاش بروید. کاخ دولماباغچه 300، 400 متر با ایستگاه کاباتاش فاصله دارد که با دنبال کردن تابلوها به آن خواهید رسید.

اگر در منطقه سلطان احمد هستید سوار تراموا شوید و در کاباتاش پیاده شوید تا به کاخ لولماباخچه برسید. درون کاخ آپارتمان هایی با کاربری اداری وجود دارد که از لحاظ عملکرد و شکوه جز مهمترین بخش های عمارت کاخ دولما باغچه در استانبول است. زمانی که وارد این بخش می شود با یک سرسرای بزرگ مواجه هستید که یک راه پله کریستالی دارد و عناصر تزئینی قابل توجه برای ساخت این مجموعه به کار برده شده است.معماری این کاخ بسیار جالب و هیجان انگیز است به طوری که شما به گونه ای به هر کدام از بخش های این کاخ متصل می شوید که برای آشنایی با راه ارتباطی درون این کاخ باید چندین بار به بازدید از آن بروید تا راه ها را یاد بگیرید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان