بهترین بازارهای محلی ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
بهترین بازارهای محلی ترکیه

فهرست مطالب

 بهترین بازارهای محلی ترکیه

بازار کاستامونو

یکشنبه بازار کاستامونو استانبول (همچنین به عنوان بازار تاریخی اینبولو شناخته می شود) در محله قاسم پاشا مستقر شده است و جای مناسبی برای تامین سلامتی است. می توانید محصولات تازه روستاها، و همچنین جوجه، تخم مرغ و محصولات لبنی را در این بازار پیدا کنید.

 

بازار بولو

این بازار که در شهر بولو واقع شده، هر دوشنبه در فضای تقریبا ۱۰۰۰ متر مربع با بیش از ۶۰۰ فروشنده برقرار می شود که اغلب آنها خانم های صمیمی روستا هستند. محصولات عالی و فراورده های لبنی را پیدا خواهید کرد که همه پرورش داده و تولید می شوند. این بازار، یکی از بهترین بازارهای محلی ترکیه محسوب می شود.

 

بازار یالی کاواک

این بازار که در فاصله نیم ساعت رانندگی در خارج از شهر بدروم در یالی کاواک واقع شده است، بازار فوق العاده ای است که غرفه هایش را در ۴۳ سال گذشته هر پنج شنبه سال برپا می کند. در اینجا می توانید محصولاتی را که در باغ های محلی پرورش داده می شود، گوشت تازه قصابی، ادویه جات، و انواع بی شمار زیتون پیدا کنید.

 

بازار ادویه کمرالتی

گفته می­شود که بازار معروف ازمیر، قلب واقعی شهر است و خیابان­های باریک آن پر از مکان­هایی برای خوردن، کارگاه های صنعتگری و مغازه ها و همچنین حیاط های پنهانی و مساجدی است که گم شدن در آنها شگفت انگیز است. مطمئن شوید که از هان تاریخی کیزلارآقاسی، کاروانسرای عصر عثمانی، بازدید می کنید که جذابیت اصلی خود را حفظ کرده است.

 

بازار تایر

بازار تایر بیش از ۶۰۰ سال برقرار بوده است و هر سه شنبه نزدیک به ۳۰ هزار نفر از آن بازدید می کنند. بیش از ۱۷۰۰ فروشنده محصولات خود را از روستاهای نزدیک در این بازار عرضه می کنند که عبارتند از محصولات تازه، گیاهان دارویی، گل، پنیر و روغن، نمایش می دهند. منسوجات دست ساز ساخته شده توسط خانم های روستای تایر نیز زیبا هستند.

 

بازار بزرگ

اشاره به بازارهای ترکیه بدون ذکر بازار بزرگ، یکی از بزرگترین بازارهای تحت پوشیده جهان، ناقص خواهد بود. در اینجا همه چیز از عتیقه فروشی گرفته تا پارچه، جواهرات و کالاهای چرمی و خیلی چیزهای دیگر پیدا خواهید کرد.

 

بازار ارگانیک فریکوی

بهترین مکان برای خرید محصولات ارگانیک، لبنیات و حتی محصولات شوینده و آرایشی بهداشتی هر شنبه در محله شیشلی استانبول برقرار می شود. اطمینان حاصل کنید که قدم زدن خرید ارگانیک خود را با غذای گوزلمه تازه و آب میوه های تازه گرفته شده به پایان برسانید.

 

بازار آلاچاتی

این بازار که در شهر بسیار محبوب تابستانی آلاچاتی واقع شده است، هر شنبه برای نمایش طیف رنگارنگی از کالاهای محلی تازه از روستاهای اولرا، تایر، ازمیر و میلاس برگزار می شود. به غیر از محصولات شگفت انگیز، می توانید در این بازار پارچه، کفش و لباس نیز پیدا کنید.

 

بازار سفران بولو

سفران بولو برای سفر آخر هفته عالی است، زیرا این بازار بیش از ۱۰۰ سال است که هر شنبه برگزار می شود. محصولات و گیاهان تازه که توسط خود فروشندگان در روستاهای مجاور کشت می شوند، در سالن های متعدد نمایش داده می شوند. اطمینان حاصل کنید که سیر معروف تاش کوپرو را خریداری کنید و از آراستاچارشی تاریخی (بازار عثمانی)  شهر برای خرید سوغاتی و خوردن یک فنجان قهوه سنتی ترکیه عبور کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان