مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
قوانین خرید ملک در ترکیه
شرایط خرید ملک اقساطی در ترکیه

فهرست مطالب

پرداخت اجاره از نظر اقتصادی

امروزه پرداخت اجاره به ویژه برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند ، از نظر مالی و اقتصادی هزینه های بسیار جدی را به خانواده تحمیل می نماید.به این معنا ، مستاجرین به دنبال راهی هستند که هرچه سریع تر بتوانند به جای پرداخت اجاره بهاء اقساط خرید ملک در ترکیه را پرداخت نمایند. به خصوص اقشار متوسط جامعه با درآمد متوسط می توانند به راحتی نسبت به خرید قسطی ملک در استانبول اقدام نمایند.

هزینه لازم برای خرید ملک در ترکیه

بسیاری از ایرانیانی که تمایل به خرید ملک در ترکیه دارند ترجیح می دهند که با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند نسبت به خرید ملک استانبول اقدام نمایند. البته در نظر داشته باشید که با خرید قسطی ملک در استانبول با مبلغ کمتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار شما نمی تواندی نسبت به اخذ شهروندی ترکیه در کوتاهترین زمان از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید بلکه می توانید فقط برای اقامت دایم ترکیه برای خود ، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال اقدام نمایید.

خرید ملک در: ماکیول سنترال اسنیورت

پذیرای و آشپزخانه ماکیول-سنترال

بیشترین آمار خرید ملک در شهر های ترکیه

توجه داشته باشید که خرید ملک در ترکیه به مراتب از ایران راحت تر و کم هزینه تر می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد که قصد اقامت ترکیه بلند مدت و یا حتی قصد اقامت یکساله در ترکیه را دارند ترجیح می دهند به جای اجاره ملک در استانبول نسبت به خرید ملک اقدام با توجه به بودجه خود اقدام نمایند. در این بین بیشترین آمار خرید ملک در ترکیه در سال ۲۰۱۹ مربوط به شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا و سپس سایر شهرهای ترکیه بوده است. استانبول به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر اولین گزینه اتباع خارجی و به خصوص ایرانیان در چند سال گذشته بوده است.

خرید قسطی ملک از شرکت های ساختمانی

در ترکیه و به خصوص در استانبول تعداد زیادی شرکت های ساختمانی و یا پروژه های مسکونی فعال وجود دارند که اقدام به فروش ملک ها به صورت اقساطی می نمایند. البته لازم به ذکر است که برخی از این شرکت ها واحدهای مسکونی خود را به سرمایه گذاران با قیمت های جذاب و شرایط پرداخت راحت می فروشند البته در بسیاری از مواقع ممکن است از طریق ایجاد کمپین های ویژه فروش در برخی از ایام سال حتی از حالت عادی نیز برای فروش قیمت های بسیار پایین تری را در نظر بگیرند و همچنین شرایط پرداختی راحت تری را برای مشتریان خود اعلام می کنند. مثلا استفاده از وام  و یا تقسیط بندی پرداختی ها. به همین دلیل به شما توصیه می شود حتما در صورت موجود بودن از این کمپن های برای خرید قسطی ملک در استانبول استفاده کنید. در نظر داشته باشید در زمانی که شما اقدام به خریداری از این کمپپن ها به خصوص در شهر استانبول می کنید در مورد سند واحد مسکونی مطمن شوید به این معنی که در ترکیه حتی در صورتی که شما ملک ای را پیش خرید می کنید شرکت مذکور باید برای واحد مسکونی و یا تجاری- اداری سند رسمی صادر نماید. و همچنین در صورتی که قرار است در چند قسط مبلغ خرید ملک را به حساب شرکت واریز نمایید در مرحله اول نسبت به افتتاح حساب بانکی در ترکیه اقدام نمایید و مبالغ را از حساب خود به حساب رسمی شرکت حواله نمایید.

خرید ملک در: وست ساید بیلیکدوزو

پروژه westside

پیش پرداخت برای خرید ملک قسطی

یکی از مهم ترین آیتم هایی که در هنگام خرید ملک به خصوص با صورت اقساطی باید مد نظر قرار دهید مقدار مبلغی می باشد که شما باید برای پیش پرداخت آن را ارایه دهید. در بسیاری از موارد برای خرید ملک استانبول شما لازم است تا حداقل یک سوم از مبلغ را برای پیش خرید کردن در اختیار داشته باشید. البته لازم به ذکر است هر چقدر مقدار مبلغی که شما برای پیش پرداخت که بایستی در اولین مرحله پرداخت کنید بیشتر باشد از درصد سودی که باشد برای سایر اقساط پرداخت کنید کمتر می شود. به همین سبب به شما توصیه می شود که تا حد امکان مبلغ پیش پرداخت خود را افزایش دهید.

خرید قسطی ملک با وام بانکی

برای بسیاری از افراد استفاده از وام بانکی در ترکیه برای خرید ملک اولویت اول می باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از بانک ها در ترکیه برای خرید مسکن وام اعطاء می کنند اما در بیشتر اوقات این وام ها مشمول اتباع خارجی در ترکیه نمی شود و در صورتی که یک بانک با اعطای وام برای خرید ملک موافقت کرد حتما سند منزل و یا ملک شما تحت توقیف بانک خواهد بود تا زمانی که شما نسبت به تسویه وام خود اقدام نمایید. همچنین در بیشتر موارد درصد سود بانک برای اعطای وام به مراتب بیشتر از خود شرکت های سازنده می باشد. به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که به دلیل بالا بودن نرخ بهره ی بانکی، هزینه پرونده و بیمه عمر شخصی، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند از گرفتن وام بانکی خودداری می کنند. از طرف دیگر بازپرداخت وام مسکنی که از بانک گرفته شده، به خصوص برای سرمایه گذاران در گروه های با درآمد متوسط ​​و کم، بسیار سنگین خواهد بود.
البته سرمایه گذاران متقاضی وام بانکی با درآمد متوسط به بالا در ترکیه جهت خرید مسکن ، در صورت درخواست وام برای خرید ملک این فرصت را دارند که اقساط خود را راحت تر پرداخت کنند زیرامدل های خرید و روش های پرداخت برای کسانی که سطح درآمد بالاتری دارند و در حال خرید ملک هستند تغییر می کند. وقتی از نظر مالی توان بالایی دارید به نسبت کیفیت ملک هایی که قصد خرید آنها را دارید نیز متفاوت خواهد بود و همچنین نحوه پرداخت شما یعنی در صورتی که بتوانید نصف قیمت ملک را در ابتدا پرداخت کنیدشرایط پرداخت شما و نرخ اقساط ماهانه پایین تر خواهد بود.

خرید ملک در: TUAL COMFORT

8 Tual Bahçekent Başakşehir goksu

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان