دکتر و داروخانه در استانبول

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
دکتر و داروخانه در استانبول

فهرست مطالب

دکتر و داروخانه در استانبول

 

زندگی در استانبول داستان خودش رو داره . اگر بخوایم در مورد مراجعه به پزشک صحبت کنیم باید بگیم که ،توی استانبول و درواقع توی ترکیه ، مطب دکتر به معنای ایران کمتر دیده میشه . بیش از 90 درصد پزشکان ، توی بیمارستانها چه دولتی و چه خصوصی بیماران رو ویزیت میکنن و تجهیزات بیمارستانی خیلی خوبی هم دارن و حتی بیمارستانهای دولتی کاملا” مجهز هستن  . مطب های شخصی بیشتر متعلق به دندانپزشکان هست . برای دیدار با یک متخصص در بیمارستان ، شما میتونید هم حضوری و هم از طریق اینترنت ، وقت ملاقات بگیرید .

 

روال اینه که ،در زمان معاینه و حتی درمان هم معمولا” به شما پرونده و یا جواب آزمایش و خلاصه کاغذی دستتون نمیدن . بلکه همه چیز روی کامپیوتر خود دکتر قابل مشاهده ست .مثلا” دکتر شما رو میفرسته برای آزمایشگاه ، جواب آزمایش که حاضر شد خود به خود میاد روی صفحه پزشک مربوط به شما و مطابق اون تحلیل آزمایش به درمان شما میرسن .جواب عکس و اسکنهای مختلف هم به همین صورته .

 

اینجا ممکنه حتا برای یک سرماخوردگی هم شما رو بفرستن آزمایش خون . چون آنتی بیوتیک مثل نقل و نبات نمیدن و حتما” با توجه به میزان مشکل شما دارو تجویز میشه . خیلی از ماها، تحت پوشش پزشک خانواده هستیم که با داشتن کیملیک از ویزیت رایگان دکترهای عمومی و اطفال استفاده میکنیم ولی برای دارو هزینه پرداخت میکنیم. هزینه دارو بالاست و به همین اندازه هم کیفیت دارو .

 

داروخانه های شبانه روزی هم مثل ایران زیاد نیستن . اگر خارج از ساعات کاری نیاز به دارو پیدا کنین ، از توی اینترنت میتونین داروخانه های کشیک منطقه خودتون رو پیدا کنین یا از خود بیمارستان بپرسین . بیشتر بیمارستانها  خودشون داروخانه ندارند.

 

 

 

 

 

در کانال اطلاع رسانی ما عضو شوید تا همواره بتوانید از مزایای زندگی در کشور زیبای ترکیه بهرمند باشید

 

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتربا شرکت خدمات مهاجرتی شایان تماس بگیرید و از مشاورین با تجربه این موسسه بهره مند شوید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان