سفر به ترکیه در پاییز

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
سفر به ترکیه در پاییز

فهرست مطالب

سفر به ترکیه در پاییز

بسیاری ترکیه را به عنوان مقصدی تابستانی برای سفر می‌شناسند. اما اگر از زیبایی بی حد و اندازه ترکیه در پاییز مطلع باشید حتما سفر به ترکیه را در این فصل رنگارنگ پاییز را در برنامه خود قرار خواهید داد.

پولونزکوی Polonezkoy

این مکان در ترکیه به هوای پاک و محیط آرامش‌بخش شهرت دارد. پولونزکوی در کنار روستای جمهوریت و در 10 کیلومتری استانبول واقع شده. هتل‌ها و رستوران‌های زیبا و جنگل برگریزان این منطقه را به محیطی پرطرفدار در فصل پاییز بدل کرده است. در پولونزکوی امکانات پیک نیک، کوهنوردی، سوارکاری و کمپ وجود دارد.

آغوا Agva

این منطقه همچون بهشتی سبز و کوچک در میان دو رود یشیلچی و گوکسو واقع شده است. با وجود آن‌که آغوا به استانبول نزدیک است اما از بکر بودن آن چیزی کم نشده است. تجربه کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و صرف غذاهای خوشمزه را در این منطقه از دست ندهید.

یوواجیک Yuvacik

یوواجیک که بخشی از منطقه کوجاعلی است، مکانی کم‌نظیر برای عاشقان طبیعت به شمار می‌آید. آبشار، رودخانه، دریاچه و جنگل به همراه صدای پرندگان و برگریزان پاییز چهره فوق‌العاده‌ای از این منطقه می‌سازند. یوواجیک صد و پنجاه کیلومتر از استانبول فاصله دارد.

آبانت Abant

این منطقه با طبیعتی منحصر به فرد در استانبول ترکیه و میان استانبول و آنکارا قرار گرفته است. دریاچه‌ای آبی رنگ و شفاف، جنگل انبوه و رستوران‌های زیبا از ویژگی‌های آبانت هستند.

آلاچاتی Alacati

این منطقه یکی از معروف‌ترین مقاصد تابستانی در ترکیه است که در فصل گرما بسیار پرتردد است. اما با رسیدن پاییز آرامش به آن بازمی‌گردد. بنابراین حال و هوای اژه‌ای این شهر با معماری خارق‌العاده‌اش در فصل پاییز متفاوت است.

آسوس Assos

روستای تاریخی بهرام قلعه در استان آیواجیک با حال و هوای عثمانیایی و رومی مکانی است که در پاییز باید اقامت و گشت و گذار را در آن تجربه کرد. در این منطقه به سبب حضور آثار باستانی و همچنین منظره دریای اژه هتل‌های بسیاری برای ارائه خدمات از گردشگران وجود دارند.

کوه های کاز Kaz

کاز در شمال غربی ترکیه واقع شده و دریا، کوه، جنگل با درختان انبوه طبیعت این منطقه را به وجود آورده‌اند. پاییز رنگارنگ کاز در کنار رودخانه و آبشار بسیار چشم‌نواز است. سواحل کوچوکویو، آکچای، آلتینولوک و گور در این منطقه بسیار دیدنی هستند.

جزیره گوکچه آدا Gokceada

این جزیره که بزرگترین جزیره ترکیه است و علاوه بر تابستان پاییز دلپذیری نیز دارد. در این منطقه هتل و متل های بسیاری وجود دارند و می‌توان چند روز پاییزی را در آن‌ها سپری کرد. از جاذبه‌های طبیعی گوکچه آدا می‌توان به کاله کویبسیاری وجود دارند و می‌توان چند روز پاییزی را در آن‌ها سپری کرد. از جاذبه‌های طبیعی گوکچه آدا می‌توان به کاله کوی، آبشار مارماروس، خلیج ماوی، صخره‌های پینیر و بندر گیزلی اشاره کرد.

کاپادوکیا Cappadocia

بدون شک کاپادوکیا با بالن‌های رنگارنگش که بر فراز تپه‌های زیبا حرکت می‌کنند، از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه است. با این‌که بیشتر گردشگران در تابستان از این مکان بازدید می‌کنند، اما بالن‌سواری در طبیعت رنگارنگ نیز تجربه‌ای کم‌نظیر است که تنها مسافران پاییزی کاپادوکیا از آن بهره‌مند می‌شوند. در کاپادوکیا همچنین می‌توانید در کیزیل چوکور کوهنوردی و پیاده‌روی کنید و از تماشای خانه‌های سنگی و طبیعت پاییزی لذت ببرید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان