مراحل درخواست وام بانکی جهت خرید ملک در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
مراحل درخواست وام بانکی جهت خرید ملک در ترکیه

فهرست مطالب

مراحل درخواست وام بانکی جهت خرید ملک در ترکیه

  1. ارایه درخواست مبنی بر دریافت وام به بانک مورد نظر
  2. ارزیابی درخواست وام شما توسط بانک مربوطه
  3. اعزام ناظر بانک جهت بازدید از ملک
  4. ارزش گزاری ملک توسط ناظر بانک

باید در نظر داشته باشید که حداکثر مبلغی که می توانید به عنوان وام از بانک درخواست نمایید ۷۵٪ از ارزش کل ملکی است که قصد خرید آن را دارید.

در خصوص مبلغ بازپرداخت شما؛ حداکثر مبلغی که برای اقساط در نظر می گیرند معادل ۵۰٪ از حقوق یا درآمد ماهیانه شما می باشد. و مدت زمان بازپرداخت نیز در همان زمان گرفتن وام مشخص می گردد. البته شما می توانید بازپرداخت این وام را به صورت ارزی نیز انجام دهید. و به جای لیر از یورو، دلار یا پوند استفاده نمایید.لازم به ذکر است در صورت انصراف و تسویه مبلغ وام بانک های ترکیه مبلغی را به عنوان جریمه از شما دریافت خواهند کرد. بر اساس این قانون در صورتی که مابقی اقساط مانده شما کمتر از ۳۶ قسط باشد شما می بایستی ۱٪ از کل مبلغ وام را به عنوان جریمه به بانک پرداخت نمایید و اگر تعداد اقساط شما بیشتر از ۳۶ قسط باشد ۲٪  کل مبلغ وام را به عنوان جریمه بعلاوه اقساط باقی مانده از شما دریافت خواهند کرد.

البته شما می توانید از پروژه های در حال ساخت نیز برای خرید ملک در ترکیه استفاده نمایید . در این حالت شما قسمتی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت ارایه می کنید و بقیه مبلغ را نیز در زمان های مشخص شده پرداخت می نمایید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان