مقایسه هتل با آپارتمان اجاره ای در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
مقایسه هتل با آپارتمان اجاره ای در ترکیه

فهرست مطالب

در بعضی از شهرهای ساحلی جنوب ترکیه و همچنین در استانبول امکان اجاره آپارتمان در استانبول و سوییت برای مدت اقامت شما وجود دارد.

این آپارتمان اجاره ای در استانبول و ویلا ها به صورت کاملا مبله اجاره داده می شوند. البته قطعا امکاناتی که در هتل برای شما فراهم می باشد در آپارتمان و ویلا مقدور نیست. ولی خانه اجاره ای در استانبول با امکانات مبله با هزینه های آب و برق و گاز و اینترنت از طرفداران زیادی برخوردار است .

امکانات آپارتمان ها

بعضی از آپارتمانها که نوساز می باشند امکاناتی نظیر استخر، سونا را دارند. البته اجاره ویلا و آپارتمان بیشتر برای خانواده های پرجمعیت اقتصادی به نظر میرسد.

اجاره آپارتمان توسط اروپایی ها

می توان گفت برای توریست های اروپایی سالها است که اجاره آپارتمان در ترکیه برای گذراندن تعطیلات یکی از گزینه های اصلی به شمار می رود. چون هم از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است و هم فضای بزرگتری نسبت به اتاق هتل دارد. برای توریست های ایرانی نیز مدت کمی است که اجاره خانه در ترکیه به خصوص در استانبول و آنکارا و آلانیا و آنتالیا به عنوان یک گزینه سفر به حساب می آید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان