موزه‌ سدبرک حانیم

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
موزه‌ سدبرک حانیم

فهرست مطالب

موزه‌ سَدبِرک حانیم (Sadberk Hanim Museum) استانبول – ترکیه

موزه‌ سدبرک حانیم (Sadberk Hanim Museum) اولین موزه‌ خصوصی ترکیه می باشد. درست درمقابل تنگه زیبای بسفر تاسیس شد و به نوعی همانند بقیه موزه های استانبول، جلوه گر و گویای تمدن وفرهنگ غنی و تاریخی مردم کشور ترکیه است. این موزه از بهترین و مهمترین جاهای دیدنی استانبول لقب گرفته است. مجموعه‌ پر ارزشی از هنرهای آناتولیایی، شامل عتیقه‌ها و آثاری با قدمت بیش از ۸ هزار سال در این موزه به نمایش گذاشته شده است.موزه سدبرک حانیم یکی از جاذبه های دیدنی شهر تاریخی استانبول است و علاقمندان بسیاری سالانه از سراسر جهان از آن بازدید می کنند.موزه سدبرک حانیم و ساختمان سه طبقه بسیار زیبای آن،از آثارباقیمانده ازخانه های قدیمی عثمانی است .

امروزه موزه های ترکیه ، زبان گویای تمدن و فرهنگ مردم این کشور است . ساختمان موزه سدبرک حانیم سه طبقه و‌ بسیار زیباست که از نمونه‌های به جا مانده‌ از خانه‌های کهن عثمانی است. در این موزه، دو ویلای بسیار زیبا مربوط به قرن نوزدهم میلادی جای گرفته است. این موزه در سال ۱۹۸۰ در منطقه‌ تاریخی آذری‌ها، در بویوک دیره،خیابان پاشا در مقابل تنگه‌ بسفر تأسیس شد.مجموعه با ارزش ازهنرهای آناتولیایی حاوی عتیقه ها و آثاری با قدمت بیش از ۸ هزار سال وهمچنین دو ویلای بسیار زیبا مربوط به قرن نوزدهم میلادی در این موزه قرار گرفته است. اگر به شهر استانبول سفر خواهید کرد و به فرهنگ و تاریخ این کشور علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما همین مجموعه زیباست و بازدید از آن خالی از لطف نیست.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان