میدان کناک ازمیر

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
میدان کناک ازمیر

فهرست مطالب

دیدنیهای ازمیر بسیار جذاب اند . شاید اکثر گردشگران در تابستان برای دریا و ساحل زیبای این شهرمی روند اما افراد دیگری نیز وجود دارند که به دنبال اماکن دیدنی ازمیر و برنامه های هیجان انگیز این شهر می گردند . میدان کناک ازمیر یکی از دیدنیهای این شهر است. میدان کناک ازمیر به خاطر برج ساعت خود شهرت دارد. این برج در سال 1901 میلادی ساخته شده است در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی قرار دارد.

اما از دیگر مکانهای دیدنی ازمیر آسانسور است. بنای آسانسور نام یکی از اماکن دیدنی و تاریخی ازمیر است. این آسانسور که در سال 1907 توسط تاجران یهودی ساخته شده برای جابجایی شهروندان از یک مکان پست بر فراز تپه ای که محل کسب و کار مردم قرار داشته تعبیه شده است. این آسانسور در ابتدا با سیستم فشار آب کار می کرده است اما بعدها به سیستم الکتریکی مجهز شده است. شما اکنون با سوار شدن در این آسانسور علاوه برا اینکه شهر و مناطق دیدنی آن را از بال می بینید می توانید از سوغاتی فروشی ها رستوران ها و کافی شاپ های آن نیز استفاده کنید. تلفریک شهر ازمیر نیز همچون آسانسور شما را بر فراز ازمیر می برد. این برج که در سال 1977 ساخته شده شما را به ارتفاع 423 متری از سطح زمین می برد.

اما در محله های دیدنی این شهر می توان از محله آلزانکاک نام برد. خیابان های باریک با خانه های به سبک یونانی و رستوران های دل انگیز. این محله از مرکز شهر چندان دور نیست و حمل و نقل عمومی برای آن وجود دارد. اما از اماکن مهم می توان به کادیفکاله اشاره کرد که با نام قدیمی پاگوس یادگاری از آمازون‌ها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره‌های امپراطوری یونان، رم، بیزانس و عثمانی دستخوش تغییراتی گردیده است و با ۱۸۶ متر ارتفاع قرن‌هاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه می‌باشد. این قلعه در زمان اسکندر کبیر توسط یکی از ژنرال‌های او بنام لیسماکوس دوباره سازی گردید که آثار آن تا به امروز باقیست.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان