هزینه های انتقال مالکیت در ترکیه چگونه است؟

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
هزینه های انتقال مالکیت در ترکیه چگونه است؟

فهرست مطالب

هزینه های انتقال مالکیت در ترکیه چگونه است؟

  • بر اساس قانون مالیاتی کشور ترکیه هزینه انتقال سند در ترکیه ۴٪ ارزش واقعی ملک می باشد. که بر اساس توافق طرفین یا به صورت مساوی بین هر دو طرف تقسیم می شود و یا این که مالک و خریدار می توانند بین خود بر اساس توافق نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. ( هزینه های انتقال مالکیت در ترکیه )
  • در صورتی که خریدار ملک خود در جریان خرید و انتقال سند حضور نداشته باشد ، هزینه اخذ وکالت از سمت خریدار به مبلغ ۱۵۰ یورو می بایستی پرداخت گردد.
  • هزینه پایان کار ساختمان برای آپارتمان های نوساز با توجه به ارزش و متراژ آپارتمان  از ۴۰۰ یورو آغاز می گردد.
  • عوارض شهرداری که هر سال فقط یکبار پرداخت خواهد شد ۰/۱ ٪ ارزش واقعی ملک می باشد که در ماه مه می بایستی پرداخت گردد.
  • هزینه اخذ آبومان آب جهت خانه های نوساز ۶۰ یورو می باشد این در حالی است که این هزینه برای خانه های قدیمی ۳۰ یورو خواهد بود.
  • هزینه های شارژ ساختمان در ترکیه با توجه به ملک و محله می تواند متفاوت باشد ولیکن به طور میانگین مابین ۵۰ الی ۲۰۰ یورو در ماه می باشد.
  • ترکیه یکی از کشورهایی است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد و همه ساله مسافران بسیار زیادی را در خود جای می دهد. پذیرش توریست و گردشگر توسط کشور ترکیه و شهرهای مختلف آن در سال به میلیون ها نفر می رسد. وجود توریست ها و گردشگران در کشور ترکیه دلایل مختلفی را با خود به یدک می کشد. از جمله این موارد می توان به پایین بودن ارز مالی به نسبت سایر کشورها و تسهیل بخشیدن قوانین مهاجرت توسط دولت ترکیه اشاره کرد.کسانی که به این کشور زیبا و دوست داشتنی سفر می نمایند و قصد اقامت دارند باید شرایط موجود در این کشور را برای خود فراهم سازند، یکی از شرایط اخذ اقامت و شهروندی در شهرهای مختلف کشور ترکیه خرید خانه است. مسافران با خرید خانه در ترکیه می توانند اقامت موقت خود را تمدید کنند. (هزینه های انتقال مالکیت در ترکیه )

     

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان