همیشه در رونق: بازار املاک و مستغلات ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
همیشه در رونق: بازار املاک و مستغلات ترکیه

فهرست مطالب

همیشه در رونق: بازار املاک و مستغلات ترکیه

بدون شک ترکیه همچنان یکی از نقاط داغ فروش املاک و مستغلات است. در این شرایط، اقتصاددانان در حال تحقیق می باشند که آیا این فعالیت شدید اقتصادی در بازار املاک و مستغلات ناشی از مشتریان بومی یا خارجی است. وقتی پروفایل مشتریان فروش املاک و مستغلات ترکیه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، مشخص می شود که هر دو طرف در این امر مشارکت دارند.

شهرهای اصلی جهت خرید ملک: استانبول، آنتالیا، آنکارا، بورسا و ترابزون

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، پنج مقصد اول سرمایه گذاری در ترکیه عبارتند از: استانبول، آنتالیا، آنکارا، بورسا و ترابزون. این شهرها به دلیل زیبایی های طبیعی و استانداردهای زندگی مدرن، بیشتر برای خریداران خارجی در بورس هستند که عموما از کشورهای خاورمیانه مانند یمن، عربستان سعودی و قطر هستند. بعد از آنها، روس ها و مشتریان اروپایی نیز پای ثابت تقاضای خرید ملک در ترکیه می باشند.

از طرف دیگر، مشتریان بومی علاوه بر املاکی که در اختیار دارند، در جستجوی املاک و مستغلاتی به ویژه برای فصل تابستان در مناطق آنتالیا هستند.

خریداران به آسانی می توانند به خواسته های خود در بازار املاک ترکیه دسترسی پیدا کنند

وقتی به درخواست های عمومی هر دو طرف توجه می شود، نکته مشترک آن خرید ملک با گواهی تضمین کیفیت و بهترین قیمت است.

رسیدگی به کلیه اسناد و مدارک و سایر وظایف توسط مشاوران معتبر املاک و مستغلات می تواند یکی از آنها باشد. با اصلاح قانون اساسی جدید در دست آوردن تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک و

سرمایه گذاری به ارزش 250 هزار دلار یا بیشتر، تابعیت به فرصتی ایده ال برای خریداران تبدیل می شود. به خصوص مشتریان خارجی که به دلیل بی ثباتی اقتصادی و درگیری های داخلی در کشورهای خود دچار مشکل هستند، با درخواست تابعیت ترکیه بدنبال اقامت دایم می باشند.

آسانترین راه برای درخواست شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری

آسانترین راه برای درخواست شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری

وقتی صحبت از تابعیت ترکیه می شود، مشتریان ممکن است فکر کنند که روند سختی در پیش خواهند داشت، اما با یک آژنس املاک و مستغلات باتجربه، این پروسه کار بزرگی نیست. به عنوان مثال، بعنوان آنتالیا هومز، ما یک تور بازدید برای املاک انتخاب شده بر مبنای درخواست شما هماهنگ می کنیم.

پس از امضای توافق نامه و پرداخت وجه، می توانید سند ملک خود (TAPU) را دریافت کنید. در پایان با انجام مراحل قانونی، شما از طریق سرمایه گذاری، تابعیت ترکیه را درخواست می کنید.

خرید املاک و مستغلات معتبر با مشاور حرفه ای املاک و مستغلات

اگر با مشاوران معتبر املاک و مستغلات همکاری نکنید، ممکن است در این پروسه با برخی کلاهبرداری هایی مواجه شوید. برای مثال، شیادان املاک و مستغلات سعی در فروش آپارتمانها یا املاک بی کیفیت دارند. بنابراین، می توانید به راحتی با یک آژانس املاک باتجربه از این نوع دروغها اجتناب کنید.

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر شرکت خدمات مهاجرتی شایان تماس بگیرید و از مشاورین با تجربه این موسسه بهره مند شوید..

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان