ویا سی تما پارک استانبول (ViaSea Tema Park istanbul)

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
ویا سی تما پارک استانبول (ViaSea Tema Park istanbul)

فهرست مطالب

ویا سی تما پارک استانبول

ویا سی تما پارک استانبول (ViaSea Tema Park istanbul) یکی از مجموعه های تفریحی این شهر است که در این مطلب سعی شده اطلاعاتی در مورد ان در اختیار علاقه مندان قرار گیرد با ما تا انتها همراه باشید .

درباره ویا سی تما پارک در استانبول

 شهربازی ها و پارک ها از جمله مراکز تفریحی هستند که در هر سفری مورد استقبال قرار می گیرند لذا در اغلب شهرهای توریستی سعی شده چندین پارک موضوعی و شهربازی با بخش های مختلف احداث گردد تا پاسخگوی نیاز گردشگران به تفریح و تخلیه هیجانات درونی باشد شهر زیبای استانبول نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای مراکز تفریحی مختلفی است .
ویا سی تما پارک استانبول یکی از این مراکز است که اخیرا در سال 2015 تاسیس شده و از بخش های مختلفی چون تم پارک ، آکواریوم ، مرکز بازی ، بولینگ و سینما تشکیل شده است . ویا سی تما پارک که از جاذبه های گردشگری ترکیه و از بهترین شهربازی های این کشور به شمار می آید در یکی از نواحی آسیایی استانبول با نام توزلا واقع شده و با ارائه بازی های سرگرم کننده تا ساعت ها مراجعه کنندگان را به خود مشغول می سازد .

اطلاعاتی در مورد مجموعه تفریحی ویا سی تما استانبول

برای استفاده از شهربازی ها به عنوان یکی از تفریحات استانبول نیاز نیست حتما در سفر به این شهر کودک به همراه خود داشته باشید چرا که این مجموعه های تفریحی مناسب تمامی رده های سنی بوده و بازی های آن ها لحظات هیجان انگیز و جالبی را برایتان رقم خواهد زد . ویا سی تما پارک استانبول در سال 2015 با رعایت تمام استانداردهای جهانی و نکات ایمنی و همچنین با استفاده از تکنولوژی های روز و جدید ساخته شده و 35 بخش تفریحی و بازی مختلف را در خود جای داده است .

همانگونه که بیان شد یکی از بخش های دیدنی مجموعه تفریحی ویا سی تما به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استانبول ، آکواریوم ویا سی است که با طولانی ترین تونل در شهر استانبول ، طیف رنگارنگ و مختلفی از موجودات دریایی در محیط طبیعی خود را در معرض دید عموم قرار داده است .

یکی از بازی های مهیج ViaSea Tema Park استانبول ترن هوایی رد فایر است . این ترن پنجمین ترن هوایی سریع و بزرگ قاره اروپاست به گونه ای که در طی 2 ثانیه به نهایت سرعت خود یعنی 110 کیلومتر در ساعت می رسد . طول مسیر این ترن هوایی 980 متر است و در هر بار حرکت ، 12 نفر را در خود جای می دهد توجه داشته باشید که بیشترین ارتفاعی که این ترن هوایی طی می کند ، ۵۵ متر است .

در این پارک یک مرکز بازی با ۷۴ بازی مختلف وجود دارد که کودکان را در کنار خانواده های سرگرم می کند . برنده شدن در این بازی ها با جوایز مختلفی همراه است . 10 خط بولینگ هم برای علاقمندان به این بازی سرگرم کننده در ویا سی تما پارک ایجاد شده است .

ساعت کاری و بلیط ویا سی تما پارک استانبول

مجموعه سرگرمی ویا سی تما استانبول از دوشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 12 آغاز به کار می کند و تا 12 شب باز می باشد اما ساعت کاری این شهربازی روزهای یک شنبه به ساعت 14 الی 24 تغییر می کند . توجه داشته باشید که علاقه مندان برای ورود به این مجموعه باید مبلغ 5 لیر را به عنوان ورودی پرداخت نمایند .

ویا سی که با تکنولوژی های به روز و استاندارد دنیا ساخته شده و ۳۵ بخش تفریحی و بازی مختلف دارد، یکی از بزرگ ترین و قابل توجه ترین شهربازی های اطراف شهر استانبول است

که با این شهر ۱ ساعت فاصله دارد. از ویژگی های منحصربفرد ویا سی، وجود طولانی ترین تونل آکواریومی در استان استانبول بوده که در آن آکواریوم، طیف رنگارنگ و مختلفی از موجودات دریایی در محیط طبیعی خود در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

 

آدرس: استانبول، توزلا، خیابان بالیکچیلار ۲۰، کامی

Address: Cami, Balıkçılar Sk. No:۲۰, ۳۴۹۴۰ Tuzla/İstanbul, Turkey

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان