اوت لت های معروف استانبول، خریدهای ارزان

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
اوت لت های معروف استانبول، خریدهای ارزان

فهرست مطالب

اوت لت های معروف استانبول، خریدهای ارزان

استانبول برای خرید، شهری فوق‌العاده است. اوت‌لت‌ها هم می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خریدی ارزان و مناسب باشند. در ادامه به معرفی اوت‌لت‌های استانبول می‌پردازیم.

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. اوت‌لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید. پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت‌لت آشنا کردیم.

مزیت اوت‌لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت‌لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید‌، تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت‌لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد.

استانبول یکی از مقاصد محبوب مردم ایران برای سفر است. این شهر علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری بسیار، مکان مناسبی برای خرید است. اوت‌لت‌ها در استانبول مناسب‌ترین گزینه‌ برای خرید‌های شما هستند. اوت‌لت استورهای استانبول به قدری معروف‌ هستند که هتل شما در هر مکان از این شهر باشد، حتما یک مرکز اوت‌لت در نزدیکی شما است. در اینجا به معرفی چند اوت‌لت معروف در شهر استانبول می‌پردازیم.

اوت‌لت آسیا

مرکز اوت لیت آسیا یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در سال 2007 ساخته شده است و محل ارائه مهم ترین برندهای دنیاست . مرکز اوت لیت آسیا 33.000 متر مربع است و شامل 7 طبقه است .

این مرکز شامل رستوران و مراکز تفریحی و فروشگاههای معتبر است .این اوت‌لت که در سال ۲۰۰۷ ساخته شد، یکی از مراکز خرید معروف در استانبول است. اوت‌لت آسیا ۷ طبقه دارد که علاوه بر مراکز خریدبرند‌های معتبر شامل رستوران و مراکز تفریحی نیز می‌شود. این مرکز هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان شما خواهد بود.

آدرس مرکز اوت لیت آسیا :Bostanci Yolu No:1 Yukari Dudullu-Ümraniye
ساعات کار مرکز اوت لیت آسیا : هر روز 10:00 تا 22:00.

اوت‌لت ایرپورت

مرکز اوت لیت ایر پورت در کمپینگ لاندرا در آتاکوی استانبول ساخته شده است . این مرکز خرید دارای 116 فروشگاه است . از سایر امکانات این مرکز خرید میتوان به  مرکز سرگرمی برای کودکان ، سینما ، آمفی تئاتر و شهر بازی یخی اشاره کرد .

مارک های معروف مانند  Armani, Versace, Fred Perry, Vakko, Sarar Ipekyol, Fabrika, Mudo, IGS, Beymen Business, Dufy, Kigili وChic در این مرکز شعبه دارند ، پس منتظر دیدن شیک مغازه ها در مرکز اوت لیت ایر پورت باشید .البته   Teknosa, Istanbul Bilisimو  Siemens store نیز فروشگاههای مجهزی در این مرکز دارند .در این مرکز خرید بزرگ می‌توانید ۱۱۶ فروشگاه را برای خرید سوغاتی زیر و رو کنید.

در این اوت‌لت روباز با سقف متحرک منتظر دیدن فروشگاه‌های بسیار شیک باشید. در اوت‌لت ایرپورت برای رفتن به تمام محوطه‌های اطرف سرویس رفت و برگشت وجود دارد. این اوت‌لت بسیار زیبا در منطقه‌ی اتاکوی استانبول واقع شده است.

آدرس مرکز اوت لیت ایر پورت : Londra Asfalti Kuleli Mevkii E-5 Karayolu Üzeri Bakirkoy
ساعات کار مرکز اوت لیت ایر پورت : هر روز  10:00 تا 22:00.

اوت‌لت دیپوسایت

مرکز اوت لیت دیپوسایت در منطقه ایکیتالی استانبول واقع شده است و از 110 فروشگاه ، 12 رستوران و سالن های ورزشی تشکیل شده است . محصولات مختلف از مارک های معروف مانند  YKM, Mango, Beymen, Roman, Koton, Kigili, Teknosa, Tezken, Samsung, Boyner, Opmar Optik و LC Waikiki در فروشگاههای آن عرضه می شود .

این اوت لت که در منطقه‌ی ایکیتالی استانبول واقع شده، دارای ۱۱۰ فروشگاه شامل برند‌هایی چون سامسونگ، کوتون و رومن است. ۱۲ رستوران و سالن‌های مجهز ورزشی از جمله دیگر امکانات این اوت‌لت بزرگ است. این مرکز نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ باز است.

آدرس مرکز اوت لیت دیپوسایت : Ataturk Bulvari Ikitelli OSB
ساعات کار مرکز اوت لیت دیپوسایت : هر روز 10:00-22:00

اوت‌لت کاله

ساختمان اوت لیت کاله استانبول در سال 2007 افتتاح شد و در سال 2008 به اوت لیت تبدیل شد و از 7 بلوک و 8 طبقه مسکن و 120 فروشگاه تشکیل شده است.Benetton, Derimod, Adidas, Defacto, Nike and Flo برخی از مارک های این فروشگاه می باشد.

مرکز سرگرمی و تفریحات ، سینما و رستوران های جورواجور از دیگر امکانات این مرکز خرید است .این ساختمان که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد شامل ۱۲۰ فروشگاه به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع است. برند‌های معروفی چون نایک، دفاکتو و آدیداس در این اوت‌لت نمایندگی دارند. این مجموعه علاوه بر فروشگاه شامل ۷ بلوک، ۸ طبقه مسکن، سینما، رستوران و مراکز تفریحی است.

آدرس مرکز اوت لیت کاله : Güven Mah. Eski Londra Asfalti No:89 Güngören
ساعات کار مرکز اوت لیت کاله : هر روز 10:00-22:00

اوت‌لت ویا پورت

مرکز اوت لیت ویا پورت دارای 142 فروشگاه  طلا و جواهر ، چرم ، ساعت ، وسایل آشپزخانه و مبلمان است و بعضی مغازه ها بصورت روباز بهره برداری می شوند و تنها مرکز ارائه پوشاک مارک کشور هلند یعنی  NTS, Bandolera  و  Harvey Nichols می باشد . یک دریاچه مصنوعی زیبا نیز در این مرکز وجود دارد که از دیدنی های استانبول محسوب می شود .

در نزدیکی فرودگاه سابیها گوگچن فروشگاهی واقع شده که می‌توانید اجناس با کیفیت و ارزان‌قیمتی را از آنجا تهیه نمایید. در مرکز خرید اوت‌لت ویا پورت ۱۴۰ فروشگاه وجود دارد که اجناسی چون مبلمان، طلا و جواهر، وسایل آشپزخانه و ساعت و چرم ترک را ارائه می‌دهند. در این مرکز یک دریاچه‌ی مصنوعی نیز وجود دارد که از جاذبه‌های گردشگری استانبول محسوب می‌شود.

آدرس مرکز اوت لیت ویا پورت : Yenisehir Mah. Dedpasa Cad. No:2 Kurtköy – Pendik
ساعات کار مرکز اوت لیت ویا پورت : هر روز 10:00-22:00

اوت‌لت فکس سیتی

مرکز اوت لت فکس سیتی یکی از مراکز خرید ترکیه است که بخاطر فروشگاههای معتبر ، کاقی شاپ ها ، فست فودها ، رستوران ها ، سالن بولینگ و سینما بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان است .مرکزخرید فکس سیتی یکی دیگر از مراکز خرید اوت‌لت در استانبول است.

این مرکز به دلیل دارا بودن فروشگاه‌های معتبر، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها، رستوران‌ها، سالن بولینگ و سینما بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان واقع شده است.

آدرس مرکز اوت لیت فکس سیتی : Istanbul Cd.Turgut Özal Bulvari. No:2
ساعات کار مرکز اوت لیت فکس سیتی : هر روز 10:00-22:00

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان