لوکس ترین هتل های استانبول با بهترین قیمت

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
لوکس ترنی هتل های استانبول
لوکس ترین هتل های استانبول با بهترین قیمت

فهرست مطالب

با افزایش متقاضیان برای سفره‌های خارجه به کشور‌های همجوار هر روزه بیشتر شاهد نیاز عموم به محلی برای سکونت هستیم. یکی از کشور‌هایی که توانسته حجم قابل توجهی از توریست‌های خود را از کشور ایران دریافت کند و شهروندان ایرانی زیادی نیز داشته باشد ترکیه می‌باشد. وسیع و پیشرفته‌ترین شهر ترکیه یعنی استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی یکی از بزرگترین‌ها و در اصل بر اساس آمار منتشر شده سومین شهر توریستی دنیا محسوب می‌شود، پس به طبع دارای هتل و مسافر‌خانه‌های زیادی خواهد بود که با امکانت مختلف تجهیز شده‌اند تا به رنج متفاوتی از مشتریان و مسافران خدمات ارائه دهند. شما نیز ممکن است به دنبال بهترین هتل‌های استانبول باشید تا بتوانید از اقامت ترکیه لذت ببرید و اوقات خوشی را در این کشور و شهر استانبول سپری کنید. معیار‌های مختلفی وجود دارند که باعث برتری یا ضعف هتل‌ها می‌شوند و شما برای اینکه بتوانید هتل‌‌های برتر را انتخاب کنید باید به این موارد اشراف داشته باشید. موردی که به سادگی امکان‌پذیر نیست، به همین علت ما در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین هتل‌های استانبول پرداخته‌ایم که توانسته‌اند با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت در قالبی مدرن و همچنین قیمت مناسب استاندارد‌های این زمینه را رعایت کنند.

هتل مارینم

هتل مارینم استانبول را می‌توان یکی از برترین‌ها در زمینه‌ی خدمات دانست که توانسته علاوه بر ارائه‌ی بهترین‌ها قیمت مناسبی داشته باشد. موردی که باعث شده این هتل به یکی از محبوب‌ترین‌ها از نظر ایرانیان تبدیل شود و زمانی که شما در این هتل به سکونت بپردازید به قطع با چند هموطن رو به رو خواهید شد که شاید بتوان این مورد را نیز یکی از ویژگی‌های مثبت هتل دانست. هتل مارینم در نزدیکی میدان تکسیم واقع نشده است و به همین علت می‌توان گفت که مراکز خرید بزرگی در اطراف آن وجود ندارد اما با این حال از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل 3 ستاره بوده و در منطقه فاتح واقع شده است، همچنین به علاوه‌ی مقرون به صرفه بودن در نزدیکی بیشتر جاذبه‌های گردشگری استانبول قرار گرفته است که می‌تواند برای افراد علاقه‌مند بسیار جذاب باشد. با توجه به تمامی موارد گفته شده می‌توان گفت که اگر به فکر مکانی مناسب برای اقامت ترکیه هستید و سعی دارید بیش از حد نیز خرج نکنید و از نظر مالی بهینه مصرف کنید، هتل مارینم یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌باشد.

همچنین بخوانید: خرید ملک ترکیه

ویزیون هتل استانبول

ویزیون هتل

یکی دیگر از هتل‌های این لیست که در منطقه‌ی فاتح قرار دارد، ویزیون هتل می‌باشد. همانطور که در بخش بالایی اشاره کردیم این منطقه یکی از بهترین محله‌های استانبول از نظر دسترسی به مکان‌های گردشکری و مکان‌های دیدنی است، علاوه بر این مورد شما به راحتی می‌توانید به وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو و اتوبوس دسترسی داشته باشید. اما نکته‌ی منفی این منطقه را می‌توان نبود مرکز خرید در نزدیکی آن دانست که به همین علت برای بعضی از افراد مناسب نیست. قابل توجه است که هتل ویزیون 4 ستاره است و به همین علت سطح بالاتری از امکانات را به نسبت دیگر هتل‌‌ها ارائه می‌دهد، اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان هتلی لوکسی به شما نمی‌رود. اما اگر به دنبال یک هتل با امکانات نسبتاً پیشرفته، خدمه‌ی مطمئن و همچنین محل سکونت تمیز هستید، این هتل با قیمتی مناسب یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات هتل ویزیون

  • اتاق و سرویس بهداشتی تمیز
  • صبحانه خوب
  • اینترنت پرسرعت رایگان
  • هاوس کیپینگ روزانه (تمیز کردن اتاق)

هتل سنترال

آخرین هتلی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، هتل سنترال استانبول می‌باشد. این هتل توانسته است در سایت تریپ ادوایزر به عنوان هتلی ارزان با امکانات عالی کسب امتیاز کند و همچنین وجه‌ی خوبی از نظر کاربران نیز داشته باشد. برخلاف اینکه این هتل 2 ستاره است دارای امکانات پایه می‌باشد و نیاز هر فرد را به راحتی مرتفع می‌کند. شما برای اجاره‌ی هر شب این هتل نیازمند پرداخت مبلغی بین 10 الی 25 دلار خواهید بود که بسیار مناسب است. قابل توجه است که این هتل دارای یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی بین تمامی هتل‌های ترکیه می‌باشد و شما با هزینه‌ای مناسب از بهترین طراحی‌ها لذت می‌برید.
ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم بتوانید با خواندن این محتوا از بین هتل‌های استانبول بهترین‌ها را انتخاب کنید و از اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه خود لذت ببرید. استانبول یکی از بهترین شهر‌های توریستی می‌باشد که با داشتن مکان‌های مختلف برای گردشگری و همچنین فرهنگ بسیار مناسب مردم به مکانی مناسب برای گشت و گذار تبدیل شده و شما می‌توانید از حضور در این شهر لذت کافی را ببرید.

همچنین بخوانید: ثبت شرکت در ترکیه

هتل سنترال استانبول

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان