مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
بیمه سلامت ترکیه
بیمه سلامت در ترکیه

فهرست مطالب

درکشور ترکیه برای گرفتن اقامت (اقامت تحصیلی،اقامت کاری،اقامت از طریق ثبت شرکت،اقامت توریستی و اقامت از طریق خرید ملک ) برای اخذ هر یک از این اقامت ها گرفتن بیمه سلامت در ترکیه امری اجباری میباشد.

نحوه بیمه در ترکیه

بیمه در کشور ترکیه به دو صورت انجام پذیر است. که در ادامه به هر دو روش اشاره خواهیم کرد:

  1. بیمه ی دولتی توسط شرکت های خصوصی
  2. بیمه خصوصی توسط شرکت های خصوصی

بیمه ی دولتی در کشور ترکیه در صورتی امکان پذیر است که شخص،سرمایه گذار یک شرکت خصوصی بوده ویا این که در یک شرکت خصوصی با داشتن اجازه کا از دولت ترکیه مشغول به فعالیت بوده و بیمه ی فرد توسط کار فرما پرداخت میشود .
بیمه ی خصوصی درترکیه که رایج ترین بیه بین افراد خارجی است توسط شرکت های متعددی صورت میگیرد و شرکت ما توانسته است با معتبرترین شرکت های بیمه گذار در ترکیه همکاری نموده جهت صحولت در انجام امور اقامتی هم وطنان عزیز شرکت های بیمه گذارخصوصی در ترکیه با توجه به سنین فراد ، جنسیت و تعرفه های درمانی قیمت گزاری میشود که در لیست زیر میتوانید قیمت ها را مشاهده نمایید .

بیمه سلامت

یکی از خدمات بسیار خوب شرکت شایان درزمینه بیمه های سلامت داشتن نمایندگی مستقیم از کارگزاران بیمه سلامت در ترکیه در کشور ترکیه میباشد که این امر موجب میشود تا صدور بیمه در خود دفتر انجام گیرد لازم به ذکر است که داشتن بیمه سلامت برای افراد خارجی در خصوص گرفتن اقامت ترکیه اجباری بوده و عزیزانی که قصد دارند در ترکیه بیمه شوند میتوانند به شرکت شایان مراجعه کنند.همچنین عزیزانی که قصد دارند از خدمات ویژه بیمه های درمانی استفاده کنند میتوانند در هنگام صدور بیمه سلامت در ترکیه نیاز خود را مطرح نموده تا شرکت بهترین گزینه برای انجام خدمات درمانی بیشتر را پیش روی شما دوستان قرار دهد.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری
درخواست مشاوره رایگان