حصار هفت قلعه استانبول

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
حصار هفت قلعه استانبول

فهرست مطالب

حصار هفت قلعه استانبول (Yedikule Fortress)

در طول گسترش استانبول در زمان امپراتوری روم شرقی ساخته شده است. این قلعه که از جاهای دیدنی استانبول است، در منطقه فاتح، در نزدیکی ساحل دریای مرمره روی اتوبان ساحلی استانبول (Sahil Yolu) قرار دارد که در سال ۱۴۵۸ میلادی به دستور سلطان «محمد دوم» بنا شد.این قلعه در گذشته دروازه باشکوه شهر استانبول بود.

در ابتدا …

این قلعه ۳ برج داشت و در عصر معماری ۴ برج دیگر به آن اضافه شد و تبدیل به قلعه ای مستحکم شد.حصار هفت قلعه دروازه ای بود که بین دو برج مرمر قرار داشت و همچون مدال افتخاری می درخشید. این قلعه مختص تشریفات امپراطور بود و سپاهیان و لشگریان که فاتح از جنگ برمیگشتند، از این دروازه وارد شهر میشدند.در زمان عثمانی و بیزانس ها، تنها با داشتن مجوز و بازرسی میشد از دروازه های استانبول عبور کرد. این دروازه ها در صبح باز و در غروب بسته می شدند. بعد از آن به عنوان خزانه دولت، انبار و زندان سفارت استفاده شده است و در حال حاضر یکی از موزه های استانبول است.ساختار زندان های هفت قلعه بسیار جالب و مستحکم است.

این قلعه با وجود اینکه بسیار قدیمی است ولی بسیار ظریف می باشد. موزه ای کوچک در قلعه وجود دارد که می توانید اطلاعاتی در مورد تاریخ قلعه به دست آورید. این بنا قدیمی ترین موزه فضای باز استانبول است.برای رسیدن به قلعه می توانید از میدان تقسیم وسایل حمل و نقل عمومی را سوار شوید و از ایستگاه با یک پیاده روی کوتاه به قلعه برسید. در این مکان زیبا امروزه رویدادهای فرهنگی و هنری ، کنسرت ها و انواع برنامه ها برگزار می شود. شرکت در برنامه های مختلفی که در این قلعه های زیبا برگزار میشوند ، برای گردشگران تور استانبول بسیار جالب خواهد بود.

adres;

Yedikule Mahallesi, 34107 Fatih/İstanbul

Yedikule Zindanları Müzesi

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان