خرید هم زمان چند ملک به ارزش 250 هزار دلار

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
خرید هم زمان چند ملک به ارزش 250 هزار دلار

فهرست مطالب

خرید هم زمان چند ملک به ارزش 250 هزار دلار

(  خرید هم زمان چند ملک به ارزش 250 هزار دلار )شما می‌توانید به جای خرید یک ملک در ترکیه، چند ملک در این کشور با ارزش پایین‌تر خریداری کنید که در مجموع به حداقل ارزش 250 هزار دلار آمریکا برسد. اما برای دریافت حق شهروندی باید برای تمامی ملک‌ها به طور همزمان درخواست دهید. اداره Tapu در صورتی که یک ملک و یا چند ملک در مجموع با ارزش حداقل 250 هزار دلار باشد، درخواست حق‌شهروندی شما را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

 

تکلیف مالکین قدیمی ایرانی در ترکیه چیست؟

قانون حق شهروندی ترکیه برای افرادی که از قبل صاحب ملک در این کشور هستند، شرایطی را پیش‌بینی کرده است. معاملات ملکی و درخواست‌های حق مالکیت ثبت‌شده در اداره Tapu پس از تاریخ 18.09.2018 شامل قانون اخذ دریافت حقوق شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری هستند. اما اگر شما پیش از این تاریخ ملکی را در ترکیه با حداقل مبلغ ذکر‌شده خریداری کرده باشید و برای ثبت درخواست حق شهروندی ترکیه در سازمان Tapu درخواست خود را ثبت نکرده باشید، تنها در صورتی که اقساط شما تا پس از 19 سپتامبر 2018 ادامه داشته باشد مشمول درخواست حق شهروندی این کشور خواهید شد. ( خرید هم زمان چند ملک به ارزش 250 هزار دلار )

وزارت محیط‌زیست و شهرسازی ترکیه مسئول ارزیابی و سنجش صحت قیمت اعلام‌شده ملک در درخواست متقاضی دریافت حق شهروندی ترکیه است (ارزش ملک بیش از 250 هزار دلار باشد). لازم به ذکر است که تمامی مبلغ ملک موردنظر باید از طریق درگاه بانکی و یا کارت اعتباری بین‌المللی به حساب فروشنده انتقال داده شود.

دریافت پاسپورت ترکیه برای تمام اعضای خانواده با خرید ملک

برای دریافت حق شهروندی از طریق خرید ملک واجد شرایط در ترکیه (Title Deed) تنها یک نفر می‌تواند با در دست داشتن مدارک خانواده درجه یک خود، مسئول پیگیری کارها و امور دریافت حق شهروندی ترکیه شود.

 با انجام خرید، همسر و تمامی فرزندان زیر 18 سال شما در زمان ارائه درخواست، مجاز به دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه هستند. 

لازم به ذکر است که شما مجاز به فروش ملک خود برای حداقل 3 سال نخواهید بود.

قوانین خدمت سربازی برای اتباع خارجی

ممکن است این سوال مهم در ذهن شما هم نقش ببندد که آیا با دریافت حق شهروندی ترکیه ملزم به گذراندن دوره اجباری خدمت سربازی در این کشور هستم؟ ( خرید ملک در ترکیه )

پاسخ‌های مختلفی برای این سوال وجود دارد. چنانچه فرزند شما زیر 18 سال باشد، با رسیدن به سن قانونی در این کشور هم‌چون سایر شهروندان ترکیه ملزم به گذراندن این دوره خواهد بود. اما قوانینی برای شهروندانی با دو تابعیت وجود دارد، که باید از طریق وکیل از آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

چنان چه از قبل خدمت سربازی را در کشور خود به پایان رسانده‌اید، ملزم به ارائه اسناد و مدارک برای اثبات آن به دولت ترکیه هستید و در صورتی که سن شما بیشتر از 22 سال است باید با مراجعه به اداره کل جمعیت و شهروندی کشور ترکیه، نسبت به قوانین موجود و استثنائات این دوره برای توابع خارجی اطلاع کسب کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان