قصر پنبه ترکیه کجاست؟

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
قصر پنبه ترکیه کجاست؟

فهرست مطالب

قصر پنبه ترکیه کجاست؟

پاموک کاله به معنای قصر پنبه است و در نگاه اول به این مکان فکر می کنید که جایی در میان ابرها هستید. این مکان در واقع چشمه ای با سنگ های سفید از جنس تراورتن است

که در اثر رسوب بصورت طبقه طبقه درآمده است. آب جاری در جشمه های پاموک کاله بیشتر از ۲۰۰ درجه حرارت دارد بنابراین شنا در آن غیر ممکن است. آب این چشمه ها هم شبیه پنبه و متمایل به رنگ سفید است و دلیل آن هم گرمای آب است. پاموک کاله چشم اندار واقعا زیبایی دارد و رفتن به آنتالیا بدون دیدن پاموک کاله بی معنی است.

بهترین زمان رفتن به پاموک کاله چه زمانی است؟

پاموک کاله آب و هوای گرم و مناسبی در سال دارد و حتی زمستان های آن هم گرم است. ۴ فصل برای رفتن به پاموک کاله هست که می توایند با توجه به توضیحات داده شده، فصل دلخواهتان را انتخاب کنید.

اگر خواستید در فصل زمستان به این منطقه بروید، از اوایل ماه فوریه تا نوامبر، زمان مناسبی برای رفتن به این منطقه است. ماه ژانویه به دلیل سرمای زیر صفری که دارد، پیشنهاد نمی شود.

بهار: یکی از بهترین زمانهای سفر به پاموک کاله در فصل بهار است که بین ماه های فوریه تا آوریل است. هوا در این موقع از سال در پاموک کاله حدود ۲۰ درجه ی سلسیوس است و وجود شکوفه های زیبای درختان به این منطقه، منظره ی چشم نوازی می دهد.

تابستان: فصل تابستان این منطقه معمولا گرم است و درجه ی هوا بین ۳۰ تا ۴۰ درجه ی سلسیوس است. در این ماه مخصوصا پاموک کاله پر از توریست و بسیار شلوغ می شود. بنابراین اگر می خواهید دور از هر شلوغی و جمعیتی از قصر پنبه ای دیدن کنید، بهتر است ماه تابستان را فراموش کنید.

پاییز: فصل پاییز هم یکی از فصل های ایده آل برای بازدید از پاموک کاله به شمار می رود. بهترین ماه ها آگوست، سپتامبر و اکتبر هستند. در ماه سپتامبر همچنین فستیوال های بخصوصی در پاموک کاله برگزار می شود و آن را تبددیل به یک ماه ایده آل برای سفر کرده است.

اقامت در نزدیکی پاموک کاله

اگر به دنبال جایی برای اقامت باشید، هتل Melrose یکی از بهترین جاهایی است که در روستای پاموک کاله می توانید انتخاب کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان