مرکز خرید زورلو در استانبول

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
مرکز خرید زورلو در استانبول

فهرست مطالب

مرکز خرید زورلو در استانبول

مرکز خرید زولو در سال 2013 در منطقه شیشلی، در قسمت اروپایی استانبول احداث گردیده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو دارای 4 برج میباشد که مراکز هنری مدرن ، مرکز خرید ، هتل ۵ ستاره رافلز نیز در این مجموعه است ، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد .

 

برندهای لوکس در مرکز خرید زورلو

انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و … در این مرکز خرید شعبه دارند. خلاصه اگر دنبال خرید اجناس مارک دار و با کیفیت و اسم و رسم دار هستید حتما به این مجموعه سری بزنید . بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران “مورینی” آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

چگونه به مرکز خرید زورلو استانبول برویم؟

اگر از هرجایی سوار متروی M2 شوید میتوانید به راحتی در ایستگاه گایرتپه Gayrettepe 7 پیاده شوید و با دنبال کردن تابلوها به مرکز خرید زورلو برسید.کسانی که در منطقه تکسیم هتل گرفته اند به راحتی می توانند در میدان تکسیم سوار مترو شوند.

ساعت کاری از۱۰ صبح تا 10شب

آدرس: استانبول، بارباروس بولواری کاواساگی، محله لوازیم

Address: Levazim Mh, Barbaros Bulvari Kavsagi, Istanbul, Turkey.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  +90 538 200 69 94 تماس حاصل فرمایید.
برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان