موزه مادام توسو استانبول

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
موزه مادام توسو استانبول

فهرست مطالب

 موزه مادام توسو استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول ، موزه مادام ترسو  می باشد . مادام توسو هنرمند و مجسمه ساز در سال ۱۷۶۱ میلادی، در پاریس به دنیا آمد و مجسمه سازی را از دایی خود آموخت . مادام توسو تمام عمر خود را صرف ساخت مجسمه های بسیار طبیعی کرد . او اغلب مجسمه های شخصیت های معروف و تاریخی را چنان با ظرافت و دقت از جنس موم می ساخت که تفاوت آنها با نسخه ی واقعی در اکثر مواقع سخت می شود . او برای ساخت مجسمه ی هر شخصیت به مطالعه و بررسی زندگی او می پرداخت. تا اثری دقیق و فوق العاده شبیه به شخص مورد نظرش را خلق کند .

آثار این هنرمند در موزه ای در پاریس قرار دارد، اما موزه هایی با سبک کار او در سایر کشورهای جهان قرار دارد که به نام او نامگذاری شده اند .

موزه مادام توسو ترکیه

اولین شعبه از موزه مادام توسو در کشور ترکیه ، در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶ در خیابان استقلال و در منطقه بی اغلو شهر استانبول ساخته شد . یکی از مشهورترین چهره های این شعبه حضور مجسمه مولانا جلال الدین می باشد، که به دلیل نبودن هیچ عکس خاصی از مولانا مجسمه در اندازه بدن بیست و دومین نواده او فاروق چلبی ساخته شده و ساخت آن بسیار زمانبر بوده است . در این موزه مجسمه افراد مشهور دیگری مثل مصطفی کمال آتاتورک ، سلطان سلیمان ، آردا توران ، مسی، محمد علی کلی ، برد پیت ، آنجلینا جولی ، دیوید بکام و … به نمایش گذاشته شده است .

اطلاعات موزه مادام توسو استانبول :

در موزه مادام توسو استانبول مجسمه ۶۰ چهره محلی و بین المللی از دنیای سیاست ، ورزش ، فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته شده است .

پرداخت ورودی برای بازدید از این موزه الزامی ست . بلیط های ورودی این مجموعه در سه سطح طراحی شده است . بلیط یکبار ورود که برای افراد بزرگسال و بالای ۱۲ سال هر نفر ۵۰ لیره ترک می باشد . بلیط دوبار ورود که شامل ورود به موزه و آکواریوم سی لایف می باشد . قیمت این بلیط برای هر نفر بزرگسال و بالای ۱۲ سال ۷۵ لیره ترک است .

بلیط V.I.P که فقط بصورت آنلاین ارائه می شود و ۱۰۰ لیره ترک قیمت دارد . در صورت خرید بلیط آنلاین می توانید بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف ورودی از درب ویژه وارد موزه شوید . همچنین یک عکس ، یک جلد کتاب راهنما و تندیسی ساخته شده از موم از دست شما به عنوان یادگاری به شما تعلق خواهد گرفت . در ضمن در صورت خرید بلیط آنلاین سطح یک و دو ، می توانید حدود ۱۰ لیره ترک تخفیف بگیرید .

آدرس موزه مادام توسو در استانبول : Hüseyinağa Mahallesi, Istiklal Cd No:56, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

ساعات کار موزه مادام توسو استانبول  : ۱۰ صبح تا ۸ شب

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان