موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
کار در ترکیه
موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

فهرست مطالب

ممکن است شما هم به دنبال یافتن شغلی مناسب در ترکیه باشید. برای این کار باید به موسسات معتبر کاریابی در ترکیه مراجعه کنید. در کشور ترکیه فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد، به طوری که هر ساله افراد زیادی برای اخذ ویزای کاری ترکیه اقدام می‌کنند و با مهاجرت به این کشور کار خود را شروع می‌کنند. در سال‌های اخیر موسسات معتبر کاریابی در ترکیه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند و افراد زیادی به خصوص دانشجویان از این موسسات کمک می‌گیرند. در ادامه با موسسات معتبر کاریابی در ترکیه آشنا می‌شوید و با شرایط مورد نیاز برای کاریابی و حقوق مشاغل در ترکیه آشنا می‌شوید.

موسسات معتبرکاریابی در ترکیه

در کشور ترکیه موسسات معتبر بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، نسبت به انتخاب کار مناسب اقدام کنید. در برخی از این موسسات امکان جستجوی کار در ترکیه و حتی دیگر کشورها موجود است و شما می‌توانید با ارسال رزومه به این موسسات کار مناسب خود را پیدا کنند. در ادامه چند مورد از موسسات معتبر کاریابی در ترکیه را برایتان آورده‌ایم:

وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

موسسات معتبرکاریابی در ترکیه

  • Michael Page International Turkey
  • Mento
  • Arbeitsvermittlung
  • Nunu
  • HRM Danshmanlik
  • Onster.com.tr
  • Manpower Genel Mudurluk
  • Adecco

این موسسات از معتبرترین موسسات کاریابی در ترکیه می‌باشند که برای حق معرفی نیز، مبلغی را از شما دریافت می‌کنند.

شرایط مورد نیاز برای کاریابی در ترکیه

ممکن است شما هم شنیده باشید که در صورت داشتن مدرک تحصیلی بالا می‌توانید برای کاریابی در ترکیه اقدام کنید. در صورتی که اصلا اینطور نیست، چرا که اگر شما فقط مدرک تحصیلی داشته باشید و در کاری حرفه‌ای نباشید نمی‌توانید برای کاریابی اقدام کنید. شما می‌توانید علاوه‌بر تسلط به یک حرفه، به زبان ترکی نیز مسلط شوید تا در این کشور بهترین نتیجه را در زمینه فعالیت‌های خود کسب کنید. اگر شما مهارتی نداشته و به زبان ترکی نیز تسلط نداشته باشید، در موسسات کاریابی ممکن است کارهای سیاه را برایتان انتخاب کنند. در این صورت شما با شروع به این کار در ترکیه خواهید دید که کارفرما حقوق و دستمزد شما را به بهانه‌های مختلف کم‌تر می‌پردازد و یا اصلا پرداخت نمی‌کند؛ پس بهتر است این کارها را انتخاب نکنید.

روند کاریابی با موسسات معتبر در ترکیه

وقتی شما رزومه و اطلاعات خود را برای کاریابی به موسسات ارسال می‌کنید، اداره کار و تامین اجتماعی در ترکیه پس از بررسی مدارک شما در طول 90 روز نتیجه را اعلام می‌کنند. ایرانی‌ها و افرادی که خارج از کشور ترکیه درخواست کاریابی می‌کنند پس از تایید شدن درخواستشان، می‌توانند نسبت به اخذ ویزای کاری در ترکیه اقدام کنند و پس از ورود به این کشور با مراجعه به دفاتر تامین اجتماعی MLSS مجوز کار خود را دریافت و برای شروع کار خود اقدام کنند. شما باید توجه داشته باشید که اتباع خارجی، قبل از دریافت مجوز کار، ویزای کاری و اخذ اقامت ترکیه، اجازه انجام کار در این کشور را نخواهند داشت.

جریمه اضافه ماندن در ترکیه

روند کاریابی با موسسات معتبر در ترکیه

اخذ ویزای کار به همراه اقامت دائم

یکی از روش‌های اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور، اخذ ویزای کار در ترکیه می‌باشد. برای اخذ اقامت ترکیه به صورت دائم یا به عبارتی اخذ شهروندی ترکیه شما می‌توانید اقدام به ثبت یک شرکت در ترکیه کنید. با این کار شما هم ویزای کار و هم شهروندی ترکیه را دریافت می‌کنید. در صورتی که قادر به ثبت شرکت ترکیه نباشید، باید کارفرمای شما نسبت به رد کردن بیمه برای شما اقدام کند. برای این کار باید به مدت 5 سال برای شما بیمه و مالیات لحاظ شود که پس از آن می‌توانید شهروندی ترکیه را می‌توانید بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در ترکیه

کسانی که به دنبال کار در ترکیه هستند ابتدا باید مجوز کاری ترکیه را اخذ کنند تا اجازه ورود به این کشور برای آن‌ها داده شود. در ادامه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری در ترکیه را برایتان آورده‌ایم:

  • مدرک هویتی
  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمرات
  • مدرک عدم سوء سابقه کیفری
  • مدارک مربوط به سابقه کاری
  • پاسپورت معتبر که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • 4 قطعه عکس

حقوق مشاغل در ترکیه

در ترکیه برای کارهای سطح پایین و کارگری، حدود 2 هزار تا 3 هزار لیر در ترکیه می‌توانید درآمد داشته باشید. در حالی که برای کارهای سطح بالا، حقوق از 3 هزار تا 8 هزار لیر متغیر می‌باشد. باید توجه داشته باشید که برای کارهای سطح بالا، حتما به زبان ترکی تسلط داشته باشید. در این مقاله با موسسات معتبر کاریابی در ترکیه و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار، اخذ ویزای کار به همراه اقامت دائم، شرایط مورد نیاز برای کاریابی و روند کاریابی آشنا شدید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان