تقویم نمایشگاه های استانبول ترکیه2019

هر سال تعداد زیادی نمایشگاه های ترکیه در شهر استانبول ترکیه برگزارمیشود  نمایشگاه های استانبول متنوع هستند. با شرکت در نمایشگاه‌های استانبول می‌توانید در جریان آخرین اخبار انواع صنایع قرار بگیرید و با بهترین‌های آن صنعت آشنا شوید. با توجه به موقعیت شهر استانبول این فرصت برای ایرانیان فراهم است تا به راحتی به بهترین و به روزترین نمایشگاه‌ها دسترسی داشته باشند. فرصت را برای بازدید از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی با استانداردهای اروپایی در استانبول از دست ندهید.

لیست بهترین نمایشگاه‌هایی که قرار است در سال جاری در استانبول برگزار شود را برای‌تان ضمیمه کردیم. شرکت در نمایشگاه های استانبول می‌‌تواند دروازه‌ای برای تبادل اطلاعات با کسب و کارهای مشابه با حرفه خودتان باشد. شرکت شایان در این امر به شما کمک میکند تا کالای خود را وارد بازار جهانی کنید

فواید شرکت در نمایشگاه های استانبول ترکیه

آشنایی با برترین تکنولوژی‌های موجود در عرصه کسب و کار مورد نظرتان در نمایشگاه‌های استانبول میسر است.
امکان تبادل اطلاعات با افرادی که کسب و کار مشترک با شما دارند، در نمایشگاه‌های استانبول فراهم است.
از طرفی می‎توانید در نمایشگاه‌های استانبول اطلاعات به روز را دریافت کنید.
در نهایت در نمایشگاه‌ های استانبول می‌توایند خرید آخرین محصولات در یک بازار بین‌المللی را تجربه کنید.
برای اطلاعات بیشتر و شرکت در نمایشگاه میتوانید در واتساپ ویا تلگرام با شماره 00905392477858 تماس حاصل فرمایید

عنوان نمایشگاه های استانبول تاریخ برگزاری توضیحات

تجهیزات نفت و گازدر استانبول
28 تا 30 مارچ

10 تا 13 اردیبهشت

فقط افرادی که در حوزه دفاعی متخصص هستند می‌توانند وارد این نمایشگاه شوند. همین‌طور نمایشگاه افرادی که زیر 18 سال دارند را پذیرش نخواهد کرد. تجهیزات و سلاح‌های دفاعی زمینی و دریایی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه صنایع عمران و ساختمانی استانبول
18 تا 22 جون

28 خرداد تا 1 تیرماه

این نمایشگاه شما را با تکنولوژی‌های جدید در زمینه صنایع عمران و ساختمانی آشنا خواهد کرد. اینجا فرصت مناسبی است تا با بهترین‌های این صنعت آشنا شوید. اگر کسب و کار مرتبط با صنعت ساختمان دارید شرکت در نمایشگاه استانبول صنایع ساختمانی را از دست ندهید.این نمایشگاه در روزهای 28 تا 31 خرداد در ساعت‌های 10 صبح تا 18:00 برگزار خواهد شد و در وز پایانی در ساعت 10:00 صبح تا 17:00 است.

نمایشگاه پوشاک، مد، چرم و لباس استانبول
10 تا 13 جولای

19 تا 22 تیر ماه

اگر عاشق مد و لباس هستید، نمایشگاه مد و لباس استانبول را از دست ندهید. نمایشگاه پوشاک و مد استانبول آخرین محصولات در صنعت پوشاک زنانه و مردانه و همینطور لباس‌های چرم را به نمایش می‌گذارد. با طرح‌های مختلف از پوشاک و لباس‌های زنانه آشنا شوید.چطور به محل نمایشگاه‌های استانبول برویم؟
اکثر نمایشگاه‌های استانبول در محل دائمی نمایشگاه‌های استانبول تشکیل می‌شوند. این مرکز در منطقه بیوک چکمجه استانبول قرار دارد.