خرید ملک در باکرکوی

همان طور که می‌دانید منطقه‌های مسکونی متنوعی در شهر استانبول ترکیه قرار دارد. محله باکرکوی و یا باکیرکوی نیز در بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده است. در صورتی که قصد خرید ملک در شهر استانبول را دارید، بدون تردید باکرکوی ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌های شما در این زمینه است؛ چرا که جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد؛ علاوه بر اینها، افراد می‌توانند با خرید ملک در باکیرکوی، به‌آسانی اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنند.

در این مطلب از وب سایت موسسه مهاجرتی شایان اطلاعاتی درباره خرید ملک در منطقه باکرکوی ترکیه را به شما بیان می‌کنیم. ما به‌عنوان کارشناسان مؤسسه مهاجرتی شایان، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

باکرکوی کجاست؟

بررسی نقشه باکرکوی استانبول نشان می‌دهد که خیابان باکرکوی استانبول در بخش غربی و اروپایی این شهر واقع شده است. ساحل باکرکوی استانبول از قسمت جنوب، یکی از طولانی‌ترین خطوط ساحلی شهر استانبول بوده و با دریای مرمره نیز هم‌جوار است.

باکرکوی کجاست

از قسمت شمال با محله‌های گون گورن و باغچه‌لی اولر و از قسمت شرق هم با محله زیتون بورنو مجاورت دارد. منطقه مذکور از سمت غرب با محله‌هایی همچون بیلیک دوزو و آوجیلار همسایه است. محله باکرکوی دارای مساحتی بالغ بر 32.5 کیلومتر مربع بوده و تقریباً 230 هزار نفر هم جمعیت دارد.

با در نظر گرفتن آمارها متوجه می‌شویم که تراکم جمعیتی در این محله نسبتاً زیاد است. در ادامه باید اشاره نماییم که فاصله این محله تا مرکز شهر استانبول، حدود 12 کیلومتر بوده و فاصله زمانی آن نیز حدود 20 دقیقه است. فاصله باکرکوی تا تکسیم نیز حدود 18 کیلومتر بوده و افراد با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانند در مدت زمان حدود 45 دقیقه، از باکرکوی تا تکسیم و بالعکس را طی کنند.

قیمت خانه در باکرکوی استانبول

همان‌طور که مطرح کردیم، در چند سال اخیر اقتصاد این محله استانبول به علل متفاوتی همچون افزایش تعداد مرکز خرید باکیرکوی و قرارگیری مراکز مهم از قبیل بیمارستان و دانشگاه، پیشرفت چشمگیری داشته است. اگر قصد خریداری ملک در محله باکرکوی را دارید، توصیه می‌کنیم که بعضی از نکات اساسی و مهم را در نظر بگیرید.

قیمت خانه در باکرکوی استانبول

قیمت ملک در باکیرکوی، به عوامل متعددی از جمله سن ساختمان، متراژ، مشخصات فیزیکی بنا و… بستگی دارد. همچنین باید اشاره نماییم که زیرساخت‌های منطقه باکرکوی بسیار مطلوب و پیشرفته است. به طور متوسط قیمت ملک در این منطقه، از حدود 200 هزار لیر شروع می‌شود. بدون شک شما می‌توانید با خریداری ملک در منطقه باکرکوی، زندگی مناسب و ایده‌آلی را تجربه ‌کنید؛ زیرا مخارج زندگی و شرایط اقتصادی در کشور ترکیه بسیار مناسب است.

مزایای خرید خانه در باکرکوی استانبول

افراد می‌توانند با خرید ملک در باکرکوی از امکانات و مزایای فراوانی استفاده کنند. قیمت خرید ملک و شرایط اقتصادی این منطقه کاملاً مناسب می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه نیز این است که با خرید ملک در باکرکوی، قابلیت دریافت اقامت و پاسپورت کشور ترکیه فراهم گردیده. در ادامه این بخش، با برخی از مزایای خرید منزل در منطقه باکرکوی استانبول آشنا خواهید شد:

• دریافت خدمات درمانی رایگان
• بهترین و مجهزترین مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها
• دریافت اقامت و پاسپورت کشور ترکیه
• قرار داشتن بهترین بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها
• امکان تحصیل رایگان
• دسترسی آسان به سیستم حمل‌ونقل عمومی
• وجود امکانات مناسب و پاساژهای خرید خوب
• برخورداری از مناطق تفریحی و تاریخی

خرید ملک و اپارتمان در باکرکوی و سرمایه گذاری

همان‌طور که مطرح گردید، از جمله بهترین مناطق شهر استانبول برای سرمایه گذاری و خریداری ملک، منطقه باکرکوی است. هزینه‌های زندگی در کشور ترکیه و شرایط اقتصادی آن تا حد زیادی مناسب می‌باشد.

خرید ملک در باکرکوی

این نکته مهم را در نظر بگیرید که برای خرید ملک در این محله، باید بعضی از نکات اساسی و مهم را در نظر بگیرید. شما با دریافت اقامت در کشور ترکیه قادر هستید از مزایا و امکانات مناسبی بهره‌مند شوید؛ چرا که شرایط و امکانات رفاهی در منطقه مذکور مجهز و بسیار مناسب است و بدون هیچ‌گونه تردیدی، شما با خریداری ملک در محله باکرکوی ترکیه، زندگی مناسب و ایده‌آلی را خواهید داشت.

دیدنی های باکرکوی استانبول

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مطلب متوجه شدید، منطقه باکرکوی جزو بهترین مناطق استانبول بوده و مکان‌های گردشگری و دیدنی زیادی دارد. از جمله مناطق توریستی و دیدنی این محله می‌توان به مرکز خرید باکرکوی استانبول، آکواریوم بزرگ استانبول، میدان آزادی، لونا پارک، مسجد چارشی، قبرستان ارامنه و عمارت آتاتورک اشاره کرد.

جمع بندی

در مطلب فوق به بررسی موضوع خرید ملک در باکرکوی پرداختیم و مزایای آن را برایتان بیان کردیم. متوجه شدید که خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه بسیار پرسود است و افراد می‌توانند با خرید ملک از این منطقه استانبول، از مزایای بسیار خوب آن برخوردار شوند. از این که تا انتهای این مطلب  ما را همراهی کردید، از شما سروان گرامی کمال تشکر و قدردانی را داریم.