خرید سیم کارت ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
خرید سیمکارت ترکیه
خرید سیم کارت ترکیه

فهرست مطالب

با توجه به رونق داشتن بازار سفر‌های بین‌المللی و کشور‌های همجوار ایران برای اینکه به سفری بروید و اوقات دلچسبی را تجربه کنید، باید تمامی امکانات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به گذران اوقات خود در شادی بپردازید. یکی از این موارد داشتن یک سیم کارت معتبر می‌باشد تا شما بتوانید علاوه بر برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان، به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و گفت و گو به صورت روزانه بپردازید. حال اگر به دنبال خرید سیم کارت ترکیه هستید و علاقه دارید تا در مدت اقامت ترکیه خود بتوانید از تمام امکانات و قابلیت‌ها استفاده کنید در این مطلب همراه ما باشید. ما سعی داریم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین نکات در این مورد بپردازیم.

یکی از گزینه‌هایی که بدون هزینه‌ی اضافی پیش روی شما قرار دارد، استفاده از سرویس رومینگ ایرانسل، همراه اول و رایتل می‌باشد. برای اینکار شما می‌توانید بدون نیاز به خرید سیم کارت کشور مقصد از سرویس رومینگ اپراتورهای داخلی استفاده کنید. البته قابل توجه است که استفاده از سرویس رومینگ  هزینه‌ی بسیار زیادی خواهد داشت و شما برای هر پیام یا استفاده از اینترنت و تماس تلفنی هزینه‌ی چند برابری می‌پردازید. اما زمانی که به فکر اقامت چند هفتگی در ترکیه هستید بهتر است با انجام هزینه‌ای یک سیم کارت تهیه کنید تا بتوانید در سفر‌های آینده‌ی خود نیز به راحتی از امکانات مختلف استفاده کنید.

اپراتورهای معتبر ترکیه کدام‌ها هستند؟

زمانی که به فکر خرید سیم کارت هستید به حتم در رابطه با اپراتور مورد نظر خود شک دارید و نمی‌دانید کدام یک از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات، می‌توانند در این زمینه خدمات بهتری ارائه دهند. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر این اپراتور‌ها بپردازیم:
قابل توجه است که تمامی این 4 اپراتور دارای کیفیت بالای خدمات هستند و همچنین اپراتورهایGSM به حساب می‌آیند.

    • ترک تلکام (Turk Telekom)
    • ترکسل (Turkcell)
    • ودافون (Vodafone)
    • آوا (Avea)

همچنین بخوانید: اخذ اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

خرید سیمکارت ترکیه

خرید سیم کارت

نمایندگی‌های اپراتورها: به همان شکل که در کشورمان ایران، همراه اول و ایرانسل دارای نمایندگی‌هایی هستند و شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین به خرید سیم‌کارت اقدام کنید. در کشور ترکیه نیز شرایط به همین منوال است و می‌توانید به سادگی در شهر مقصد به خریداری سیم کارت بپردازید.

آژانسAR-SAهای مسافرتی: زمانی که شما به فکر سفر به ترکیه هستید می‌توانید کار خود را از آژانس‌های مسافرتی شروع کنید و در اصل با استفاده از مشاوران و متخصصین حاضر در آن سازمان‌ها به تهیه‌ی تور گردشگری بپردازید. مورد قابل توجه در رابطه با تور تخصصی این مورد می‌باشد که می‌توانید در پکیج‌تان خرید سیم‌کارت هم درخواست کنید. شما با اینکار دیگر خیال خود را راحت کرده‌اید و نیاز نیست نگران دغدغه و درسر‌های خرید سیم کارت باشید. البته قابل توجه است که در این مورد شما باید هزینه‌ی به نسبت بیشتری را بپردازید.

چطور سیم کارت خود را فعال‌سازی کنیم؟

بعد از اینکه سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کردید، حال باید آن را بر روی گوشی موبایل خود فعال‌سازی کنید. برای اینکار شما نیاز دارید تا بر اساس اپراتور ارائه دهنده‌ی خدمات خود، کد متفاوت را در گوشی موبایل خود وارد کنید. در این بخش با ما همراه باشید تا به ذکر مراحل انجام این کار در 3 اپراتور بپردازیم:

مراحل فعال سازی سیم کارت‌های ترکسل به شکل زیر است:

ترکسل

  • کلمه «Evet» به معنای بله در فارسی و ok نگلیسی است، آن را به شماره 222 ارسال کنید
  • همچنین برای استعلام باقیمانده بسته‌های ترکسل کد *159# را شماره گیری کنید

ودافون

  • کلمهSORGU را به شماره ۳۶۳۶ ارسال کنید.
  • برای اطلاع از باقیمانده شارژ کلمهOZET را به شماره ۷۰۰۰ بفرستید

ترک‌تلکام

  • یک پیامک خالی به شماره 5555 بفرستید و بعد از گرفتن پاسخ از شماره 2438 کلمه EVET را ارسال کنید.

همچنین بخوانید: فرم راندوو ترکیه چیست؟ و مدارک لازم برای راندوو

سیمکارت ترکیه

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید با خرید سیم کارت در ترکیه آشنا شوید. ما سعی کردیم در این راهنمای خرید سیم کارت در ترکیه مهمترین موارد ذکر کنیم تا شما بتوانید در این زمینه اطلاعات کاملی بدست بیاورید تا بتوانید از بین گزینه‌های مختلف پیش رویتان بهترین مورد را انتخاب کنید. خرید سیم کارت در ترکیه امر مهمی است و به علت نرخ نسبتاً بالای این کالا شما باید با بررسی تمام جوانب و نیاز‌های خود نظیر حجم اینترنت و مدت مکالمه سیم کارتی را انتخاب کنید که بتواند بدون هزینه‌ی اضافی نیاز‌های شما را مرتفع سازد.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان