خرید آپارتمان بیلیک دوزو استانبول

استانبول یکی از شهر‌های توریستی و بسیار معروف ترکیه می‌باشد که در شمال شرقی این کشور واقع شده است. در این شهر منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا به نام بیلیک دوزو valley of life beylikdüzü وجود دارد که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از سرمایه داران و علاقمندان به خرید ملک و آپارتمان در ترکیه قرار گرفته است. از این رو منطقه بیلیک دوزو در حال تبدیل به یک محیط چند فرهنگی است و بسیاری افراد برای مهاجرت کردن به ترکیه این منطقه را انتخاب می‌کنند.
از این رو ما قصد داریم در این مقاله درباره محله بیلیک دوزو استانبول بیشتر صحبت کنیم. پس اگر در فکر مهاجرت به بیلیک دوزو ترکیه را هستید و یا قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید، حتما تا انتها این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

بیلیک دوزو استانبول کجاست ؟

همانطور که اشاره شد بیلیک دوزو نام منطقه‌ای در غرب شهر استانبول می‌باشد که در سال‌‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجران به کشور ترکیه قرار گرفته است. در جنوب این منطقه دریای مرمره و در شرق آن، منطقه آوجیلار قرار داد. همچنین این محله از سمت غرب به منطقه بویوک چکمه جه منتهی می‌شود. بیلیک دوزو در استانبول از آب هوای بسیار خوبی برخودار است و همین موضوع باعث جذب مهاجران شده است.
از دیگر مشخصات این منطقه می‌توان به مساحت 360 کیلومتری و جمعیت 300 هزار نفری آن اشاره کرد.

قیمت خانه در بیلیک دوزو استانبول

قیمت آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

برای علاقمندان به سرمایه گذاری در ترکیه، اطلاع پیدا کردن از قیمت خانه در بیلیک دوزو استانبول و همچنین رشد ملک در آن اهمیت زیادی دارد. از این رو باید عنوان کرد که رشد ملک در بهترین منطقه بیلیک دوزو به سرعت در حال رشد است و این رو این منطقه شرایط بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری دارد. علاوه بر این بیلیک دوزو یکی از ارزان‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شود و همین دلیل خرید آپارتمان بیلیک دوزو استانبول نیازی به سرمایه بسیار زیاد ندارد. برای مثال آپارتمان‌هایی که در بهترین محله بیلیک دوزو برای زندگی وجود دارند حدود 30 الی 60 درصد از آپارتمان‌هایی که در مرکز استانبول قرار دارند ارزان‌تر می‌باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که افراد برای خرید آپارتمان خارج از مجتمع‌های مسکونی در متراژ 100 مترمربع به حداقل 425000 لیر سرمایه نیازمند هستند. همچنین قیمت آپارتمان‌هایی که در مجتمع‌های مسکونی با همین متراژ وجود دارند حداقل 640000 لیر خواهد بود.

قیمت ویلا در بیلیک دوزو

اما بسیاری از افراد بخصوص کسانی که قصد سکونت در منطقه ی بیلیک دوزو استانبول را دارند، به دنبال خرید ویلا در بیلیک دوزو هستند. قیمت ویلا در بیلیک دوزو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها محله، منظره و مساحت است. برای مثال قیمت یک ویلا در محله گورپینار که مساحت آن به 220 متر مربع می‌رسد(با سه اتاق) و منظره‌ای رو به دریا دارد در حدود 900 هزار لیر خواهد بود.

قیمت ویلا در بیلیک دوزو

مزایای خرید ملک در بیلیک دوزو

خرید آپارتمان بیلیک دوزو استانبول مزایای بسیار خوبی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:
1. آب و هوای بسیار مناسب و مطلوب
2. ساحل زیبا
3. قیمت ارزان ملک
4. رشد سریع سرمایه
5. وجود مکان‌های تفریحی و رفاهی مختلف
همچنین این محله دارای مکان‌های دیدنی زیادی می‌باشد که در بخش بعد به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

دیدنی های بیلیک دوروز

مناطق دیدنی و توریستی بیلیک دوزو ترکیه عبارتند از:

1. دره حیات بیلیک دوزو: این دره در واقع پارک زیبا و سرسبزی می‌باشد که بیش از ۱۰۰ نوع درخت و گیاهان زینتی را در خود جای داده است.

2. منطقه تفریحی کاجستان: این منطقه مکانی بسیار مناسب برای تفریحات آخر هفته و اردوهای دانش آموزی محسوب می‌شود و دارای امکاناتی همچون بوفه، زمین والیبال، زمین فوتبال، اسب سواری، محوطه بازی کودکان و … می‌باشد.

3. ساحل گور پینار: این ساحل زیبا محل بسیار مناسبی برای تفریحات آبی و حموم آفتاب می‌باشد.

4. پارک مرمره: پارک مرمره یک منطقه تفریحی که مرکز خرید مرمره نیز در آن واقع شده است. داخل این مرکز خرید رستوران‌ها فروشگاه‌ها سینما‌ها و باشگاه‌های متعددی قرار دارد.

معایب بیلیک دوزو

درباره معایب خرید آپارتمان بیلیک دوزو استانبول و زندگی در آنجا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
1. انبوه سازی زیاد
3. دور بودن این منطقه از مرکز استانبول
4. کم بودن فصای سبز بلیک دوزو نسبت به مساحت آن

جمع بندی

خرید آپارتمان بیلیک دوزو استانبول در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. دلیل این استقبال ساخت و ساز انبوه در این منطقه و قیمت ارزان ملک در آن‌ها می‌باشد. علاوه بر این بیلیک دوزو از آب و هوای بسیار مطلوبی برخودار بوده و خبری از گرمای شدید و یا شرجی هوا در آن‌ جا نیست.

در صورتیکه درباره خرید ملک در استانبول نیازمند راهنمایی هستید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی شایان سوالات خود را بپرسید.