خرید آپارتمان در بیوک چکمجه

شهر استانبول از تعداد فراوانی منطقه تشکیل شده است که در بین دو قاره اروپا و آسیا تقسیم شده‌اند. منطقه بیوک چکمجه استانبول، در بخش اروپایی این شهر واقع است. این منطقه در طی سال‌های اخیر رشد بالایی داشته و این مسئله یکی از علل تمایل بسیاری از افراد جهت قصد خرید ملک در بیوک چکمجه است؛ چرا که خرید آپارتمان در بیوک چکمجه یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.

در این مطلب از وب سایت قصد داریم به بررسی نکاتی درباره محله بویوک چکمجه استانبول و خرید ملک در این منطقه بپردازیم.

بیوک چکمجه کجاست؟

طبق اطلاعات بیوک چکمجه نقشه، این منطقه در شهر استانبول ترکیه واقع است و دارای مساحتی بالغ بر 196 کیلومتر می‌باشد. این محله غربی‌ترین محله استانبول محسوب می‌شود که از قسمت جنوب نیز به دریای مرمره ختم می‌شود و خط ساحلی وسیعی دارد؛ به همین علت، آب هوای بویوک چکمجه بسیار دلپذیر است؛ علاوه بر این ها، این منطقه مراکز خرید متعدد، اتوبوس‌های دریایی، هتل‌هایی 5 ستاره و سایر خدمات تفریحی و رفاهی را داشته به علت دسترسی خوب و موقعیت مکانی مناسب آن، همواره گزینه اصلی خریداران ملک در ترکیه می‌باشد.

بیوک چکمجه

خرید ملک در بیوک چکمجه

در طی سال‌های اخیر، رشد اقتصادی در محله بویوک چکمجه، توجهات بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. فضای مناسب و سیستم حمل و نقل عالی این محله، بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کرده است. تمامی این موارد منجر شده تا خرید ملک در منطقه بیوک چکمجه استانبول به اقدامی سودمند تبدیل گردد.

قیمت آپارتمان در بیوک چکمجه

منطقه مذکور، دارای آپارتمان‌های زیبا و لوکس به همراه امکانات فوق‌العاده است. قیمت این آپارتمان‌ها بسته موقعیت و شرایط ساخت آن متغیر بوده و افرادی که قصد خریداری آپارتمان در این منطقه را دارند، می‌توانند برای خرید آپارتمان در شهر استانبول، با کارشناسان مؤسسه مهاجرتی شایان تماس حاصل فرمایند تا را به بهترین نحو ممکن راهنمایی صورت بگیرد.

قیمت خانه در بیوک چکمجه

قیمت خرید ملک در منطقه بویوک چکمجه ترکیه، نوسانات نسبتاً زیادی را دارد؛ اما باید اشاره نماییم که شروع قیمت ویلای حدود 400 متری در این محله تقریباً 1 میلیون و 300 هزار لیر است.

قیمت خانه در بیوک چکمجه

قیمت ویلا در بیوک چکمجه

بویوک چکمجه تابستان‌های خنک و زمستان‌های معتدلی دارد و به علت مجاورت با دریای مرمره، دارای آب و هوایی بسیار معتدل و مطلوب است. در سال‌های اخیر نیز شاهد توسعه و پیشرفت ویلاسازی در این منطقه هستیم و کسانی که به دنبال دوری از فضای شلوغ شهر و کسب آرامش هستند، خرید ویلا در بیوک چکمجه خوش آب و هوا را ترجیح می‌دهند.

منطقه مذکور به دلیل امکانات خوب و ویو بی‌نظیری که دارد، همواره قابلیت افزایش ارزش ملکی و جای رشد را دارا است. محله‌های منطقه بویوک چکمجه، عاری از هرگونه سروصدا و شلوغی بوده و ویلاها و مجتمع‌های آپارتمانی فراوانی در این منطقه یافت می‌شود.

جمع بندی

همان طور که می‌دانید استانبول یکی از شهر های بسیار زیبا و با مراکز تفریحی فراوان در ترکیه است. در منطقه بویوک چکمجه شهر استانبول، به علت برخورداری از شرایط آب و هوایی بی‌نظیر و وجود مراکز آسایشی و تفریحی زیاد، فروش آپارتمان و ویلا گسترش فراوانی یافته است؛ همچنین به علت بکر بودن فضای این منطقه، پروژه‌های خرید ملک و ساخت و ساز سود مطلوبی را با خود به همراه داشته و مناسب برای سرمایه گذاری است.

در صورت بروز هرگونه ابهامی در ارتباط با خرید آپارتمان در بیوک چکمجه، کارشناسان مجموعه ما آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارند. از این که تا انتهای این مطلب از وب سایت موسسه مهاجرتی شایان همراهمان بودید، از شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم.