رشته تحصیلی پول ساز در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
رشته پولساز تحصیلی
رشته تحصیلی پول ساز در ترکیه

فهرست مطالب

گرفتن ویزا و اقامت ترکیه در وهله‌ی اول نیازمند امکانات مختلفی می‌باشد، امکاناتی که شما برای بدست آوردن آن‌ها به داشتن حقوقی ثابت و در اصل یک شغل نیاز دارید. کشور ترکیه با توجه به داشتن امکانات مختلف چه از لحاظ گردشگری و چه تحصیلی بسیار غنی می‌باشد، لذا شاهد این هستیم که افراد زیادی به این کشور سفر می‌کنند. اگر که شما نیز به فکر اقامت یا ماندن طولانی مدت در این کشور هستید بهتر است با رشته یا شغل‌هایی که بیشترین درآمد را دارند آشنا باشید؛ چرا که به آن نیاز پیدا می‌کنید. در این مطلب با ما همراه باشید به معرفی رشته‌های پولساز ترکیه بپردازیم.

 

10 رشته تحصیلی پول ساز در ترکیه

مکانیک:

به علت عظمت کشور ترکیه، شاهد این نکته هستیم که صنایع مختلفی در این کشور وجود دارند که نیازمند افراد زیادی‌اند، یکی از این صنایع خودروسازی می‌باشد که تقاضای زیادی برای مهندس مکانیک دارد. فعالیت‌هایی که در این رشته نیازمند یادگیری و انجام هستند در زمینه طراحی، توسعه، تولید، تعمیر و پردازش کلیه سیستم های مکانیکی می‌باشند. درآمد این شغل به صورت معمولی در اندازه‌ی ماهانه 8000 لیر می‌باشد که با توجه به ساعات کاری و مهارت هر شخص متفاوت است.

10 رشته تحصیلی پول ساز در ترکیه

روابط بین الملل:

یکی دیگر از شغل‌هایی که بسیار نیازمند افراد و نیرو کار، روابط بین الملل است. کار اصلی این افراد در بررسی حقوق بین المللی و همچنین همکاری با نهاد بین المللی و سازمان‌های مدنی می‌باشد. مکان دیگری که این افراد می‌توانند در آن مشغول به کار شوند، سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌ها می‌باشد. این شغل دارای درآمد بالاتری نسبت به دیگر رشته‌ها می‌باشد و حقوق 94 هزار لیر در سال برای افراد کم سابقه در نظر گرفته شده است.

ریاضیات:

یکی از پر کاربرد ترین مهارت‌هایی که تقریباً در تمام صنعت‌ها و همچنین صنعت فناوری اطلاعات مورد استفاده می‌باشد، ریاضیات است. افرادی که مشغول به تحصیل در این زمینه می‌شوند قادر به تحلیل داده یا آموزش ریاضیات در مدارس هستند. به همین علت شاهد درآمد 111 هزار لیر در سال برای این رشته می‌باشیم.

فیزیک:

رشته فیزیک در زمینه های مختلف علمی همچنین علم هوا فضا و اختر شناسی کاربرد فراوانی دارد. از این رو افراد می توانند با تحصیل در زمینه فیزیک در زمینه های مختلفی همچون تدریس کار به عنوان متصدی بیمه بپردازند. درآمد فیزیک دانان در ترکیه برای افراد با سابقه کم بیش از 83 هزار لیر در سال می باشد.

همچنین بخوانید: تحصیل در ترکیه

رشته تحصیل در ترکیه

پزشکی:

یکی از محبوب ترین رشته‌هایی که در کشور ما نیز تقاضای زیادی دارد، پزشکی می باشد. پزشکان دارای شرایطی سخت برای پایان دوره های تحصیلی خود و یکی از حساس ترین مشاغل به حساب می آیند. از این ر‌و، پزشکی یکی از مشاغل پر درآمد در ترکیه به حساب می آید. درآمد پزشکان در ترکیه به طور متوسط ماهیانه بیش از 18 هزار لیر است.

مهندسی نرم افزار:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هرچه بیشتر نیازمند افراد متخصص در این حوزه هستیم. شما با ورود به این رشته در طول تحصیل خود باید به برنامه نویسی و اصول کامپیوتر علاقه‌داشته باشید، چرا که اغلب مطالبی که با آن سر و کار دارید از همین موضوعات است. درآمد مهندسی نرم افزار نیز 7.700 لیر در ماه است.

دندانپزشکی:

رشته‌ی دندانپزشکی علاوه بر محبوبیت زیاد دارای حقوق خوبی نیز می‌باشد و بیش از 18 هزار لیر در هر ماه می باشد که این میزان به نوع تخصص و دانش شخص بستگی دارد.

روانشناسی:

نقشی که روانشناسان در جامعه‌ی امروزی بر روی شناخت و سلامت مردم دارند بسیار مهم است و همچنین در کشور ترکیه شاهد نیاز هر چه بیشتر این شغل هستیم. درآمد روانشناسی 11.400 لیر در ماه می‌باشد.

وکالت و حقوق:

یکی از پولساز ترین رشته‌هایی که در ترکیه وجود دارد حقوق می‌باشد. به همین علت دانش آموزان در ترکیه علاقه زیادی برای تحصیل و کار در این زمینه دارند و میزان تقاضا در این بخش بالا می‌باشد. درآمد رشته یا شعل حقوق به طور متوسط 16 هزار لیر در ماه می‌باشد.

همچنین بخوانید: اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج

رشته وکالت

مهندسی برق:

کار اصلی مهندسین برق توسعه و طراحی سیستم‌های الکتریکی می‌پردازند. درآمد مهندسین برق در ترکیه به طور متوسط ماهیانه 7.700 لیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.( 905382006994) آنها راهنمایی های دقیق و کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد. به منظور اخذ شهروندی ترکیه، افراد متقاضی به نوعی باید ارزش خودشان را برای فرهنگ و جامعه ترکیه نشان دهند؛ پس از اخذ ویزاهای مختلف ترکیه و اقامت به مدت چندین سال در کشور با روش‌های مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، خرید ملک ترکیه و غیره، می‌توان برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان