فرم راندوو ترکیه چیست؟ و مدارک لازم برای راندوو

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
فرم راندوو ترکیه
فرم راندوو ترکیه چیست؟ و مدارک لازم برای راندوو

فهرست مطالب

اگر که به فکر گرفتن اقامت ترکیه افتاده‌اید بهتر است با موارد ابتدایی آن آشنا باشید و در اصل بدانید برای گرفتن شهروندی ترکیه به چه مواردی نیاز دارید. اگر که از علاقه‌مندان و فعالان این زمینه باشید به حتم چندین بار اصطلاح فرم راندوو به گوشتان خورده است. این کلمه را می‌توان یکی از کاربردی ترین لغات مورد استفاده در زمینه مسائل مربوط به مهاجرت دانست. البته استفاده‌ی این کلمه تنها مختص به مهاجرت نیست و به صورت کلی هر ملاقاتی که کشور ترکیه انجام شود را با این نام می‌شناسند. اینکه شما بتوانید فرم راندوو اقامت ترکیه را اخذ کنید بسیار پر اهمیت است و شاید بتوان آن را مهمترین مبحث برای اشخاص خارجی افرادی که به فکر دریافت اقامت ترکیه هستند، دانست.  مورد دیگر داشتن تاریخ راندوو می‌باشد، این مورد نیز یکی از پر اهمیت ترین مباحثی است که اشخاص خارجی به هنگام اقدام برای اخذ اقامت کشور ترکیه با آن رو به رو خواهند شد.
زمانی که شما به کشور ترکیه سفر کنید می‌توانید بدون وجود محدودیت خاصی در 3 ماه‌ی اول خود بدون ویزا زندگی کنید، اما وقتی مدت زمان 3 ماهه‌ی اقامت شما به پایان برسد باید به پرداخت مبلغی اقدام کنید یا اینکه دارای ویزای ترکیه باشید. مهمترین موردی که شما برای دریافت ویزا به آن نیاز دارید، پر کردن فرم راندوو می‌باشد. اما فرم راندوو چیست؟ شما چطور می‌توانید این فرم را پر کنید؟ آیا برای دریافت آن مدارکی لازم دارید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین مواردی بپردازیم که شما باید در رابطه با فرم راندوو و راندوو بدانید.

فرم راندو چیست؟ راندوو چیست؟

به صورت کلی به هر ملاقاتی که صورت گیرد، راندوو گفته می‌شود. اما زمانی که شما از این اصطلاح در مباحث مهاجرتی استفاده می‌کنید، موضوع تا حدی متفاوت است. در اصل می‌توان اینگونه گفت که راندوو به معنای گرفتن نوبت ملاقات با افسر اداره مهاجرت می‌باشد. شما در این ملاقات باید به اخذ اقامت این کشور بپردازید، موردی که با ارائه‌ی مدارک لازم برای گرفتن حق اقامت انجام می‌شود. شما با ورود به اداره مهاجرت این مدارک را تحویل می‌دهید و سپس می‌توانید در مورد وضعیت اقامت و شهروندی ترکیه خود تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

کمیسیون املاک ترکیه

فرم راندو چیست؟ راندوو چیست؟

اهمیت فرم راندوو

پس همانطور که متوجه شدید، راندوو به فرآیند مشخص کردن روز و ساعت ملاقات شما با افسر اداره مهاجرت می‌باشد، ملاقاتی که با هدف ارائه مدارک لازم برای اقامت در کشور ترکیه صورت می‌گیرد. همچنین قابل توجه است که برای دریافت این نوبت شما باید نسبت به تکمیل فرم راندوو قرار داده شده در سایت اداره مهاجرت ترکیه اقدام کنید. اما فرم راندوو متفاوت است و در اصل این فرم موردی می‌باشد که شما باید در روز راندوو با خود به همراه داشته باشید تا به ارائه‌‌ی آن به افسر اداره‌ی مهاجرت مراحل اقامت خود را طی کنید.
یکی از مواردی که لازم است در رابطه با فرم راندوو بدانید، اهمیت این مورد می‌باشد. فرم راندوو را می‌توان یکی از مهم ترین اقدامات لازم برای دریافت اقامت ترکیه دانست که شما بدون آن در اصل نمی‌توانید مراحل اولیه‌ی دریافت شهروندی ترکیه را طی کنید. مورد دیگر در رابطه با فرم راندوو، صحیح پر کردن آن می‌باشد. این مورد نیز به قدری اهمیت دارد که بعضاً افرادی هستند که پر کردن فرم خود را به دست متخصصین و افراد خبره یا شرکت‌های مهاجرتی می‌سپارند تا بتوانند در بهترین شرایط این فرم را تحویل دهند. پس شما نیز باید در این مورد دقت فراوانی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز در روز راندوو

در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین مدارکی بپردازیم که شما باید در روز راندوو آن‌ها را به همراه داشته باشید.

  1. به همراه داشتن و ارائه فرم رضایت نامه والدین یا سرپرست (برای افراد کمتر از 18 سال)
  2. همراه داشتن فرم راندوو اقامت کشور ترکیه
  3. همراه داشتن و ارائه‌ی اصل و کپی تمام صفحات پاسپورت
  4. همراه داشتن چهار قطعه عکس پرسنلی مربوط به 6 ماه اخیر (استفاده‌ی اصلی این قطعه عکس‌ها برای احراز هویت فرد متقاضی اقامت ترکیه می‌باشد)
  5. پرداخت کردن هزینه‌ی مورد نیاز برای شهروندی ترکیه
  6. ارائه‌ی فرم درخواست مجوز اقامت در کشور ترکیه

جریمه اضافه ماندن در ترکیه

تکمیل فرم راندوو

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید با فرم راندوو و مدارک لازم برای کسب آن آشنا شده باشید، ما سعی داشتیم به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این زمینه بپردازیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سطح اطلاعات شما از این مورد را افزایش دهیم. اگر که به فکر خرید ملک ترکیه یا خرید ملک استانبول هستید بهتر است با مطالعه‌ی مطالب و مقالات بیشتر از منابع معتبر و بلاگ ما سعی کنید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این مورد بدست بیاورید، همچنین می‌توانید برای مطرح کردن سوالات مختلف خود در رابطه با ثبت شرکت در ترکیه و مهاجرت به ترکیه خود با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان