هزینه مهاجرت به ترکیه با هواپیما

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
هزینه سفر با هواپیما
هزینه مهاجرت به ترکیه با هواپیما

فهرست مطالب

کمتر کسی وجود دارد که خواهان مهاجرت و یا حتی سفر به ترکیه نباشد.راه های مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد برای مثال خرید ملک ترکیه، ثبت شرکت درترکیه می تواند در اخذ اقامت ترکیه به شما کمک کند. اما برای مهاجرت نیز راه های مختلفی وجود دارد که بیشترین آن هواپیما می باشد. بعضی از افراد به خاطر اینکه فکر می کنند هزینه زیادی می خواهد کلا از فکر مهاجرت بیرون می آیند. باما همراه باشید تا هزینه های سفر به ترکیه را با روش های مختلف بررسی کنیم.

هزینه سفر به ترکیه با هواپیما چقدر است؟

هواپیما یکی از انتخاب های سفر به کشور مورد نظر می باشد. افرادی که برای اولین بار می خواهند با هواپیما سفر کنند ممکن است فکرکنید که قیمت آن بسیار بالا باشد. خرید بلیت کار سختی نیست و همه به راحتی می توانند این کار را انجام دهند نکته قابل توجه این است که قیمت بلیت ها ثابت نیست و به عواملی بستگی دارد در ضمن اینکه بلیت شما چارتری یا سیستمی باشد فرقی نمی کند در هر صورت این عوامل بر قیمت بلیت تاثیر گذار خواهند بود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیت هواپیما

خرید بلیت در تعطیلات و مناسبت ها

هنگامی که تعطیلات پیش بیاید مخصوصا تعطیلات عید نوروز که اکثر افراد برای مسافرت اقدام می کنند، پس یکی از عوامل تاثیر گذار تعطیلات می باشد که قیمت بلیت ها افزایش می یابد و حتی به سختی می توانید بلیت خریداری کنید. یکی دیگر از تعطیلات شهادت ها می باشد که در این ایام قیمت بلیت های مشهد نیز افزایش می یابد.

مشاوره مهاجرت به ترکیه

ساعت و روز پرواز

شاید باور نکنید ولی انتخاب روزهای هفته نیز بر قیمت بلیت تاثیر گذار است. روزهای وسط هفته مثلا دوشنبه و سه شنبه قیمت کمتری نسبت به ابتدا و یا اخر هفته دارند. حتی ساعت های صبح و اخر شب هم قیمت کمتری دارند یک از مزیت های دیگر پرواز صبح این است که اگر به هر دلیلی پرواز کنسل شود می توانید با هواپیمای بعدی به شهر و یا کشور موردنظر خود سفر کنید.

ایرلاین ها

در ایران ایرلاین های مختلف فعالیت می کنند که با توجه به تعداد مسیر های که پوشش می دهند قیمت بیشتری هم دارند. برای مثال ایرلاین آسمان که پروازهای بیشتری دارد و مسیرهای زیادی را پوشش می دهد قطعا قیمت بلیت های آن نسبت به ایرلاین های که مسیرهای کمی را پوشش می دهند بیشتر است.

کلاس پروازی

در کل ما سه نوع کلاس پروازی داریم که قیمت آنها متفاوت است. این سه کلاس فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی کمی باشد. فرست کلاس از بقیه آنها گران تر است و لوکس ترین کلاس پروازی می باشد که در آن تعدا صندلی های هواپیما کمتر از 20 می باشد. فرست کلاس دارای امکاناتی همچون تلوزیون، منوی سفارش غذا، صندلی های مبل مانند تک نفره…بیزینس کلاس در ردیف دوم قرار می گیرد که دارای امکاناتی همچون هدفون، تلوزیون و صندلی ها از هم فاصله دارند. و اما ارزان ترین بلیت اکونومی می باشد که خدمات خاصی ارائه داده نمی شود و پذیرایی هم ایرلاین تعیین می کند.

چارتر یا سیستمی

بلیت های سیستمی معمولا نرخ یکسانی دارند. و به هر دلیل اگر بخواهید که بلیت را لغو کنید مبلغی از قیمت بلیت ها کم میشود و بقیه پول را برمی گردانند. و حتی برای سنین مختلف قیمت بلیت ها متفاوت است و بلیت سیستمی برای افرادی که بچه دارند پیشنهاد می شود. اما بلیت های چارتری ارزان تر هستند بلیت ای چارتری به این معنی هستند که برخی شرکت ها تمام صندلی های یک هواپیما را خریداری م یکنند و خودشان قیمت ها را تغییر داده و به فروش می رسانند. پس بلیت های چارتری قیمت یکسانی ندارند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان