همه چیز در مورد آک بانک(AKbank) ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
همه چیز درمورد اک بانک ترکیه
همه چیز در مورد آک بانک(AKbank) ترکیه

فهرست مطالب

امروزه شاهد رخ داد این مورد هستیم که عموم مردم هرچه بیشتر به سفر‌های خارجی و گشت و گذار در سراسر دنیا علاقه‌مند شده‌اند، سفر به کشور‌های جدید جذابیت‌های خود را دارد و همیشه شما را با ناشناخته‌ها رو‌به‌رو می‌سازد. شاید بتوان ترکیه را یکی از کشور‌هایی دانست که علاوه برداشتن جذابیت بالا و مکان‌های گردشگری سفر به آن نیز راحت می‌باشد. کشوری که شما می‌توانید در سه ماهه‌ی اول بدون ویزا در آن سکونت داشته باشید، البته دریافت شهروندی ترکیه بحثی جدا می‌باشد. مورد قابل توجه در رابطه با اقامت ترکیه داشتن حساب بانکی و آشنایی با بانک‌های این کشور می‌باشد. زمانی که شما به فکر خرید ملک در ترکیه یا ثبت شرکت در ترکیه باشید به حتم نیازمند بانکی هستید تا بتوانید تمام امور اداری و مالی خود را انجام دهید. کشور ترکیه به علت توریست پسند بودن و همچنین رونق خرید و فروش مسکن، دارای بانک‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام با ارائه‌ی خدمات مختلف مشتری‌های مخصوص خود را دارند. اما از بین آن‌ها بهترین را می‌توان آک بانک ترکیه دانست که توانسته با پشتیبانی فوق‌العاده و شعبات زیاد مشتریان ثابتی داشته باشد.

تأسیس آک بانک

در سال 1948 بود که آک بانک توسط حاجی عمر سابانجی، در شهر آدانا تأسیس شد. یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های خصوصی ترکیه آک بانک ترکیه می‌باشد. قابل توجه است که بخشی از سهام این بانک متعلق به بخش خصوصی و سهامداران خارجی می‌باشد. این بانک با توجه به عظمتی که دارد در لیست برترین‌ها نیز جایگاه خوبی کسب کرده و در حال حاضر در فهرست ۵۰۰ بانک بزرگ جهان، در رتبه ۹۴ قرار گرفته است. در رابطه با سهام‌داران آک بانک می‌توان به بزرگ‌ترین آن‌ها اشاره کرد که خانواده سابانجی می‌باشد. این خانواده با داشتن 48.8 درصد از سهام آک بانک ترکیه در درصد زیادی از تصمیمات دخیل هستند. بقیه‌ی سهام این بانک نیز بین افراد نامدار و بانک آمریکایی سیتی‌گروپ تقسیم شده است. در سال 1990 بود که آک بانک ترکیه وارد فاز جدید از سهام و تصمیمات مالی خود شد، جایی که به بورس عمومی رفت و توانست درصد بیشتری از افراد را به سمت خود برای سرمایه‌گذاری جذب کند. سپس در سال 1998 مجدداً سهام خود را در بورس عرضه کرد و توانست در بازار‌های بین المللی شهرت پیدا کند. اگر که به اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید ملک در استانبول علاقه‌مند هستید می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

همچنین بخوانید: حساب باز کردن در ترکیه و شرایط آن

اک بانک ترکیه

خدمات آک بانک ترکیه

یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت و محبوبیت بالای آک بانک ترکیه را می‌توان سرمایه‌گذاری در ترکیه  آسان، امن و شفاف در آن دانست که باعث شده است، بین فعالان این زمینه بسیار مشهور باشد. برای اینکه سپرده‌گذاران و سرمایه گذاران دید کامل به خدمات و سرمایه‌ی خود داشته باشند، آک بانک تمامی گزارش‌های مالی را در شفافیت کامل به مشتریان خود ارائه‌ می‌دهد و شما می‌توانید یدون هیچ مشکلی جزئیات معامله خود را بررسی کنید.

شعبه‌های آک بانک

سال 1950 بود که اولین شعبه‌ی کاری آک بانک ترکیه تأسیس شد، این شعبه هدف تأمین بودجه برای تولید کنندگان و فعالان در زمینه‌ی بنپه داشت و در سیرکجیاستانبول تأسیس گشت. پس از اینکه در سال 1954 شعبه‌ی مرکزی این بانک دچار تغییرات قرار گرفت و منتقل شد، شاهد افزایش تعداد شعبات این بانک بودیم. افزایش شعبه تا جایی ادامه داشت که امروزه شاهد وجود 21 دفتر منطقه‌ای در سراسر کشور ترکیه هستیم، همچنین در شعبات آک بانک ترکیه بیش از 13 هزار کارمند مشغول کار هستند. قابل توجه است که تعداد شعبه‌های آک بانک به بیش از 780 اداره می‌رسد که نشان دهنده‌ی رنج خدماتی بسیار گسترده‌ی این بانک می‌باشد، به نحوی که شما در هر شهری که باشید به راحتی می‌توانید از خدمات آک بانک ترکیه به صورت حضوری استفاده کنید. البته خدمات حضوری تنها انتخاب شما برای استفاده از آک بانک ترکیه نیست و انتخاب‌های دیگری نیز دارید که در بخش زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • دستگاه‌های خود پرداز یا Atm
  • پایانه‌های POS
  • Akbank Internet
  • Akbank Mobile Call center

کارت های بانکی آک بانک

همانطور که می‌دانید شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های بین‌المللی مختلف در بانک‌های کشور ترکیه به نقل و انتقال بپردازید، اما آک بانک علاوه بر مسترکارت و ویزا کارت(اگر هنوز محتوا مربوط به ویزای ترکیه و انواع آن را نخوانده اید پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.) به علت افزایش تنوع و حل مشکلات کاربران و رفع نیاز آن‌ها دست به ساخت کارت‌های اعتباری مختلفی زده است که هر کدام با داشتن ویژگی‌های متفاوت و کاربردی برای افراد مختلفی طراحی شده‌اند. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین آن‌ها بپردازیم:

  • Akbank Kartبرای مشتریان بانکی خصوصی
  • بیزینس کارت  Akbank
  • کارت همراه Akbank
  • آکبانک کارت
  • آکبانک کارت 1 e1

همچنین بخوانید: کریدت کارت چیست؟ گرفتن کریدت کارت

اک بانک ترکیه

5/5 - (1 امتیاز)
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان