کردیت کارت چیست؟گرفتن کردیت کارت ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
کردیت کارت ترکیه
کردیت کارت چیست؟گرفتن کردیت کارت ترکیه

فهرست مطالب

در چند وقت اخیر شاهد این مورد هستیم که خرید با کارت اعتباری کاربرد بسیار وسیع‌تری دارد و به همین علت خواستار انواع این کارت‌ها مثل کارت ویزا و مسترکارت بسیار زیاد تر شده است. اگر شما نیز به اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، تحصیل در ترکیه و حتی خواندن پزشکی در ترکیه فکر می‌کنید، حتماً همچنین مواردی از ذهن شما عبور کرده است. همچنین اگر که به ثبت شرکت در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه یا خرید ملک در استانبول هستید، داشتن یک کارت ویزا یا مستر کارت به نوعی ضروری می‌باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما انواع و اقسام کریدت کارت را توضیح دهیم و آن‌ها را به صورت مختصر بررسی کنیم.

کردیت کارت credit card چیست؟

کریدت کارت نوعی از انواع کارت بانکی می‌باشد، شما با داشتن کریدت کارت‌ها می‌توانید تا سقف معینی که از سوی بانک مقصد تأیین می‌شود برداشت پول داشته باشید. البته این سقف مبلغ با توجه به اعتبار هر شخص بررسی و تعیین می‌شود. مبلغی که شما در ماه خرج می‌کنید، در ماه بعدی از شما گرفته می‌شود و در اصل در کارت‌های بانکی یا کریدت کارت شما پولی وجود ندارد و شما از اعتبار خود خرج می‌کنید.

ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مسترکارت چیست؟ چه استفاده‌ای دارند؟ دو برند معتبر مسترکارت و ویزا کارت از  پر استفاده‌ترین کارت‌های اعتباری جهان هستند. هر دو این کارت‌ها حوزه‌ی فعالیتی بسیار عظیمی دارند و به صورت بین المللی تا 140 کشور را پشتیبانی می‌کنند. این نکته‌ بدین معنی می‌باشد که با داشتن مستر کارت یا ویزا کارت می‌توانید انتقالات بین حسابی را انجام دهید و هیچ محدودیت کشوری وجود ندارد. (به جز کشورهایی که در آن ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی نمی‌شوند، مثل ایران) رنج قابلیت‌های این نوع کارت‌های بانکی بی نهایت است و شما می‌توانید برای اموری مثل خرید ملک ترکیه، خرید ملک استانبول، اجاره ملک در ترکیه و حتی انجام مراحل ثبت شرکت در ترکیه از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید: حساب بازکردن در ترکیه و شرایط آن

کردیت کارت

انواع مختلف ویزا کارت

درصد زیادی از افرادی که به ترکیه می‌روند با افتتاح حساب در ترکیه، نسبت به اخذ ویزا کارت اقدام ‌نمایند. اتفاقی که کار شما را راحت و بدون دردسر می‌کند. همچنین قابل توجه است که شما بایستی از دو نوع ویزا کارت مختلف انتخاب کنید، ویزا کارت فیزیکی و ویزا کارت دیجیتالی که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. البته قابل توجه است که مرحله‌ی آغازین و صدور انواع ویزا کارت نیازمند این است که به صورت حضوری به بانک مربوطه مراجعه کنید. استفاده و قابلیت‌های ویزا کارت بسیار متنوع می‌باشد، شما می‌توانید برای خرید ملک در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه، خرید ملک استانبول و همچنین مواردی مثل پرداخت هزینه‌های ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه و همچنین خواندن پزشکی در ترکیه استفاده کنید.

ویزا کارت‌ها به سه دسته‌ی اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • پریپید کارت : در این نوع از ویزا کارت شما باید از ماه قبل مبلغ مورد نظر خود را در کارت واریز کنید، تا وقتی که نیاز داشتید بتوانید از پول خود خرج کنید.
  • دبیت کارت (کارت نقدی) : این کارت نیز نیازمند هزینه‌‌ی خود شما می‌باشد اما لازم نیست که مدتی قبل واریز کنید و می‌توانید به راحتی از آن برداشت کنید و به آن واریز داشته باشید.
  • کردیت کارت (کارت اعتباری): همانطور که در بخش‌های بالایی متن اشاره کردیم، این نوع از ویزا کارت به اعتبار و نیاز شما بستگی دارد و در اصل شما از اعتبار خود خرج می‌کنید و در ماه بعد از آن وجه خرج شده را پرداخت خواهید کرد.

همچنین بخوانید: دریافت انواع پاسپورت ترکیه وهزینه اخذ آن

کردیت کارت ترکیه

شاید از این مورد نیز اطلاعی نداشته باشید اما، کریدت کارت و دبیت کارت نیز انواع مختلفی دارند:

  • ویزا کارت کلاسیک / دبیت کارت کلاسیک
  • ویزا کارت گلد / دبیت کارت گلد
  • ویزا کارت پلاتینیوم / دبیت کارت پلاتینیوم
  • ویزا کارت  Signature/ دبیت کارت  Signature
  • ویزا کارت  Infinite/ دبیت کارت  Infinite

انواع مستر کارت

همانند ویزا کارت، اخذ مستر کارت ترکیه نیز به 2 نوع دیجیتالی و فیزیکی می‌باشد و همچنین شما می‌توانید از انواع مختلف آن انتخاب کنید. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که صدور کارت فیزیکی هزینه کمتری دارد و در آینده نیز به آن مالیت کمتری می‌خورد. ممنون که تا پایان مقاله همراه ما بودید، ما تمام سعی خود را داشتیم تا بهترین اطلاعات ممکن را به ساده‌ترین روش در اختیار شما بگذاریم.

همچنین بخوانید: آزمون یوس ترکیه

انواع مستر کارت

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان