وکیل فارسی زبان در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
وکیل فارسی زبان در ترکیه
وکیل فارسی زبان در ترکیه

فهرست مطالب

ممکن است برای بسیار از افرادی که قصد مهاجرت به استانبول را دارند سوال باشد که چرا برای مهاجرت به ترکیه به وکیل فارسی زبان در ترکیه نیازمند هستند؟ در واقع باید گفت که بهره مندی از وکلای رسمی مهاجرت جهت مهاجرت کردن به هر کشوری بسیار مهم و ضروری می‌باشد. چرا که فرآیند انجام این کار یک امر تخصصی بوده و دارای پیچیدگی‌های خاص خودش می‌باشد. بنابراین افراد برای این که بتوانند به صورت کاملا قانونی به یک کشور مهاجرت کنند و این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، به یک وکیل فارسی زبان در ترکیه که با تجربه هم باشد، نیازمند هستند.

در غیر این صورت ممکن است این افراد پس از صرف هزینه‌های زیاد نتوانند از کشور مورد نظر خود پذیرش بگیرند.
ما در این مقاله قصد داریم درباره وکیل فارسی زبان در استانبول با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات را در رابطه با هزینه وکیل در ترکیه و همچنین قوانین مربوط به وکالت در این کشور را بررسی کنیم. پس اگر در فکر مهاجرت به کشور ترکیه و شهر استانبول هستید، حتما تا انتها این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

چرا به وکیل فارسی زبان در ترکیه نیاز داریم؟

دقت داشته باشید که قوانین حقوقی و مهاجرتی در کشور‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته و شامل تبصره‌های متفاوتی می‌باشد. بنابراین شما عزیزان باید شخصی را به عنوان وکیل مهاجرتی خود به کشور ترکیه انتخاب نمایید که به طور کامل بر شرایط اخذ اقامت ترکیه، انواع اقامت و همچنین اخذ شهروندی این کشور تسلط داشته باشد.

مشاوره حقوقی حضوری

طبیعتا اشراف داشتن بر قوانین حقوقی و مهاجرتی ترکیه و اطلاع داشتن از تمامی تبصره‌ها برای وکلای خارجی کار آسانی نخواهد بود. علاوه بر این وکیلی که قصد دارد به شما برای مهاجرت به ترکیه کمک کند، باید به زبان ترکی اشراف کامل داشته باشد. بنابراین به با توجه به دلایل که گفته شد افرادی که قصد دارند به کشور ترکیه مهاجرت کنند نیازمند مشاوره با وکیل در ترکیه هستند. از آنجایی که این کشور، همسایه کشورمان ایران است و در سال‌های اخیر نیز تقضا برای مهاجرت به ترکیه افزایش پیدا کرده است، وکلای زیادی در این کشور فعالیت می‌کنند که با زبان فارسی آشنایی داشته و به راحتی می‌توانند ایرانیان را برای طی شدن روند فرآیند مهاجرت یاری نمایند.

وکیل فارسی زبان در ترکیه

البته باید این نکته را هم متذکر شد که پیدا کردن یک وکیل خوب و کار کشته کار آسانی نخواهد بود و سودجویان زیادی وجود دارند که سعی دارند تا با تحت تاثیر قرار دادن افراد ناوارد، از آن‌ها اخاذی نمایند. بنابراین لازم است تا شما عزیزان پیش از انتخاب وکیل فارسی زبان در استانبول، حتما از مدارک شغلی، دفتر وکیل مورد نظرر و همچنین سوابق کاری دیدن فرمائید و از صحت آن مطمئن شوید. چرا که وکلای کار کشته و حرفه‌ای قطعا پرونده‌های موفق زیادی در زمینه اخذ شهروند ترکیه داشته و از نشان دادن آن به موکل جهت کسب اعتبار هراسی ندارند.

هزینه وکیل در ترکیه

یکی دیگر از دغدغه‌های افراد برای مهاجرت به استانبول و کمک گرفتن از یک وکیل، هزینه آن می‌باشد. به عبارتی بهتر این که هزینه وکیل مهاجرت به ترکیه چقدر است؟ سوال تمام افرادی می‌باشد که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. اما متاسفانه نمی‌توان پاسخ مشخص و قاطعی به این سوال داد و نرخ دقیقی را در رابطه با حق الوکاله وکیل فارسی زبان در استانبول ارائه داد.

همچنین بخوانید:‌ وکیل فارسی زبان در ترکیه

در واقع باید گفت که نمی‌توان هزینه وکیل در ایران را با ترکیه مقایسه کرد و هر وکیل بر اساس معیار‍‌های متفاوت و قوانینی که در کشورش حاکم است، نرخ متفاوتی برای انجام امور مهاجرتی درخواست خواهد داد. اما برای مثال می‌توان گفت که شرایط کلی پرونده اشخاص و مواردی که در هنگام عقد قرار داد ذکر می‌شود، از جمله مواردی هستند که در تعیین هزینه وکیل در ترکیه موثر خواهد بود.

هزینه وکیل در ترکیه

با مطالعاتی که بر روی پروند‌های متعدد مهاجرت به ترکیه انجام گرفته، مشاهده شده است که فرآیند دریافت شهروندی ترکیه به وسیله خرید ملک مبلغی در حدود 3 الی 4 هزار دلار برای افراد هزینه داشته است که این هزینه مربوط به خدماتی همچون باز کردن فایل شهروندی در اداره مهاجرت، انگشت نگاری، دریافت اقامت و کارت کیملیک موقت تا صدور پاسپورت ترکیه، اخذ تاییدیه‌های مورد نیاز اداره مهاجرت برای اعطای شهروندی و در نهایت دریافت شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه می‌شود.

نکته: به یاد داشته باشید که پس از در نظر گرفتن یک وکیل با تجربه جهت امور مهاجرتی و انجام مذاکرات اولیه، حتما پیش از وکالت دادن به ایشان درباره شرایط کاری، نحوه پرداخت هزینه‌‌ها و حق الزحمه او سوال پرسیده و از قیمت کل انجام فرآیند مطالع شوید.

قوانین وکالت در ترکیه

قوانین وکالت در ترکیه شباهت زیادی به قوانین وکالت در ایران دارد. به طوری که بیشتر موارد این قوانین یکسان و در برخی موارد اختلاف دارند. برای مثال مدت دوره کارآموزی وکالت در ایران 18 ماه می‌باشد، در صورتی که این دوره برای کارآموزان کشور ترکیه 24 ماه خواهد بود.

مشاوره حقوقی حضوری

علاوه بر این، هیچ محدودیتی برای تعداد وکلا در زمینه‌های مختلف حقوقی در کشور ترکیه وجود نداشته و افرادی که در این کشور متقاضی پروانه وکالت هستند، ابتدا باید به کانون وکلای ترکیه مراجعه کرده و پس از انجام اداری مربوطه و تکمیل پرونده، اگر فرد مورد نظر صلاحیت داشته باشد با تقاضای وی موافقت خواهد شد و دوره کارآموزی او آغاز خواهد گردید.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله مطالعه فرمودید مهاجرت به کشور ترکیه از پیچیدگی‌های خاصی برخودار بوده و افراد برای انجام پروسه مهم مهاجرت نیازمند دریافت کمک از یک وکیل خواهند بود. بهترین گزینه برای انتخاب وکیل جهت مهاجرت به ترکیه، وکیل فارسی زبان در استانبول خواهد بود. در واقع چنین شخصی می‌تواند بالاترین تسلط را به امور و قوانین مهاجرتی ترکیه داشته باشد و با تسط بر زبان فارسی می‌تواند به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان جهت اخذ شهروندی این کشور کمک نماید.

در نظر داشته باشید که هزینه وکیل در ترکیه دارای نرخ دقیقی نمی‌باشد و با توجه به شرایط پرونده افراد متفاوت خواهد بود و لازم است تا پیش از وکالت دادن به وکیل مورد نظر درباره ریز هزینه‌ها با او صحبت نمایید.
از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم.

5/5 - (3 امتیاز)
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان