وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
خرید ملک در ترکیه
وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

فهرست مطالب

ترکیه کشوری است با داشتن جاذبه‌های گردشگری و طبیعی توانسته از سراسر دنیا مردم زیادی را به سفر به خود ترغیب کند، یکی از مزیت‌های اصلی کشور ترکیه آسان بودن زندگی در این کشور می‌باشد تا حدی که شما می‌توانید مدت کوتاهی را بدون ویزا در این کشور بمانید. همچنین کشور ترکیه مکان فوق‌العاده‌ای برای تحصیل می‌باشد و در این زمینه قوانین سخت‌گیرانه‌ای وجود ندارد. حال ممکن است که شما به فکر سفر کوتاهی به این کشور باشید یا شاید هم قصد مهاجرت دارید. در این حالت بهتر است قوانین این کشور در رابطه با خرید ملک یا اجاره‌ی ملک را به صورت مختصری بدانید تا اگر مشکلی برایتان پیش آمد به راحتی بتوانید به وکیل خرید ملک در ترکیه مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا علاوه بر ذکر قوانین کشور ترکیه، به شما توضیح دهیم که چرا به وکیل نیاز دارید.

چرا به وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه نیازمندیم؟

هنگامی که شما قصد خرید ملک ترکیه را دارید در مرحله‌ی اول باید ویزای کشور را دارا باشید و هویت شما مشخص شده باشد. اما جدای از این نکته، در هنگام خرید ملک، دولت ترکیه اقدام به بررسی مدارک شما می‌کند که در این زمینه نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد. البته خرید ملک در ترکیه به همین آسانی ها هم نیست و مراحل مختلفی دارد که اگر قوانین آن به درستی رعایت نشود مشکل ساز خواهد شد و حتی ممکن است مدارک ملک شما توسط دولت باطل شود. به همین علت شما نیازمند وکیل متخصصی هستید که سال‌های متمادی با این کار در کشور ترکیه سر و کار داشته است تا بتواند در تمام مراحل و مشکلات به شما کمک کند.

اخذ اقامت ترکیه

وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه مدارکی مورد نیاز است که بدون آن‌ها انجام این کار ممکن نیست:

  • گذرنامه
  • داشتن کد مالیاتی محلی
  • افتتاح کردن حساب بانکی در هر کدام یک از بانک‌های ترکیه با توجه به کد مالیاتی
  • مدارک محل سکونت خود در کشور خودتان(مثل قبض برق)
  • دو قطعه عکس ۴*۳

قیمت خانه در ترکیه

با توجه به اینکه قیمت خانه‌های مسکونی در کشور ترکیه بسیار مناسب‌تر از ایران است، با خرید خانه‌ای در این کشور می‌توانید علاوه بر بهره‌وری از مزایای مختلف، ارزش پول خودتان را حفظ کنید. مناسب بودن قیمت خانه در ترکیه نسبت به ایران باعث شده که با خرید ملک در ترکیه علاوه بر حفظ ارزش پول خود، بتوانید از امکانات فراوانی بهره ببرید. البته بعضاً افراید وجود دارند که از خرید و فروش ملک سرمایه‌ی هنگفتی به دست آورده‌اند و درآمد اصلی خودشان را از این طریق در میاورند. به مانند هر کشوری قیمت خانه‌هایی که در شهر‌های بزرگ هستند نسبت به دیگر شهر‌ها بیشتر است. اما عواملی وجود دارند که باعث می‌شود قیمت یک خانه به صورت کلی تعیین شود که در بخش زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • منطقه مورد نظر از نظر مالی
  • داشتن امکانات
  • نوع مسکن
  • بزرگ یا کوچک بودن شهر
  • زیر ساخت‌های شهری
  • دور بودن یا نزدیکی به دریا

شهروندی ترکیه

وکیل خرید ملک و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

فواید استفاده از وکیل و خرید ملک در ترکیه

همانطور که می‌دانید، کشور ترکیه دارای قوانین مشخص و پیچیده‌ای می‌باشد که برای زندگی یا حتی اقامت کوتاه مدت در آن بهتر است به صورت حداقل با این قوانین آشنا داشته باشید یا حداقل با وکیلی مجرب هماهنگ باشید. اگر که به فکر خرید ملک ترکیه یا حتی زدن سند وسیله‌ای به نام خود هستید موارد مختلفی مورد نیاز است که نشان دهنده‌ی اهمیت بسیار زیاد وکیل می‌باشد. اما حال به برخی از مزیت‌های پاسپورت و داشتن ملک در ترکیه بپردازیم، کاری که شما برای انجام آن نیازمند دانستن قوانین و وکیلی حرفه‌ای هستید.
با توجه به آخری آماری که در سال 2018 از کشور ترکیه درز کرده است، پاسپورت کشور ترکیه در رنکینگ جهانی دارای رتبه 39 دنیاست. این اتفاق یک معنی دارد و آن هم این است که اگر شما پاسپورت کشور ترکیه را داشته بدون نیاز به ویزامجاز به ورود به 72 کشور دنیا خواهید بود. همچنین با توجه به استقبال زیاد عموم مردم از کشور ترکیه امروزه خرید و فروش یا اجاره‌ ملک ترکیه روش خوبی برای درآمد زایی به حساب می‌آید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان