سه منطقه محبوب سرمایه گذاران ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
سه منطقه محبوب سرمایه گذاران ترکیه

فهرست مطالب

سه منطقه محبوب سرمایه گذاران ترکیه

مارمارا: به عنوان اولین منطقه‌ای که در لیست قرار می‌گیرد، شلوغ‌ترین و مشهور‌ترین شهر ترکیه را در خود جای داده است: استانبول. به عنوان شهری که مرکز توریسم، آموزش، تجارت، اقتصاد و سلامت است، سرمایه‌گذاران به آسانی جذب این شهر می‌شوند. در طول ۱۰ سال اخیر، بازار املاک استانبول به نواحی حومه‌ای گسترش پیدا کرده‌است. در این نواحی پروژه‌های آسمان خراش بر بازار پیش‌فروش غلبه کرده‌اند. قیمت این خانه‌ها کمتر از خانه‌های مرکز شهر است و از بسیاری از ویژگی‌های املاک اقامتی همچون استخر شنا و باغ‌های چشم‌انداز برخوردار هستند. خریدارانی که مقیم خاورمیانه هستند، برای سرمایه‌گذاری در املاک همچنان به استان‌های بورسا(Bursa)  و یالوا(Yalova)  تمایل نشان داده‌اند. پایتخت پیشین پادشاهی عثمانی یعنی بورسا یک ویژگی به خصوصی دارد و آن این است که  اُلی داغ(Uludag)  در آن واقع شده‌است ، که یکی از مشهورترین مقصد‌های اسکی ترکیه محسوب می شود، در حالی که فلات سبز و بهار‌های گرم طبیعی یالوا(Yalova)  فضای آسایش‌بخشی را فراهم می‌کند.

 

مدیترانه: به عنوان دومین منطقه‌ی مطلوب خریداران خارجی املاک، خط‌ساحلی مدیترانه شامل شهر‌ک‌ها، روستا‌ها و شهر‌هایی است که برای خریداران خارجی از ملیت‌های مختلف جذاب است. ناحیه‌ی آنتالیا به خاطر مرکز شهر بزرگش و نواحی حومه‌ا‌ی کوچکش همچون بِلِک(Belek)  که پایتخت گلف ترکیه است، مشهور است. ناحیه‌ی فِتحیه (Fethiye) که به نظر می‌رسد مورد توجه بریتانیایی‌ها قرار دارد و مقصد محبوب تعطیلات آن‌ها است، هم اکنون میزبان جیب‌های مهاجران بریتانیایی‌ است که در تمام سال در ترکیه زندگی می‌کنند. آن‌ها استراحتگاه‌های ساحلی کوچک هیسارونو (Hisaronu)، اواسیک (Ovacik)، و کالیس بیچ (Calis beach) را دوست دارند. کالکان (Kalkan)، که یک شهرک کوچک بازاری است و تجارت پرسروصدایی برای ویلا‌های لاکچری دارد، همراه با روش‌های معماری و چشم‌انداز دریایی شگف‌آوری است، در حالی که مارماریس (Marmaris) محبوب خریداران آپارتمان است.

ناحیه‌ی اژه (Aegean)ناحیه اژه، در‌حالی که رو به سواحل غربی ترکیه است، دیگر مقصد محبوب برای خریداران اروپایی است که آپارتمان‌ها و ویلا‌های تعطیلات زیادی را در شبه جزیره‌ی بدروم (Bedrum) خریداری کرده‌اند. در مرکز شهرک بدروم خانه‌های بازاری برای فروش ارائه می‌شود، اما در سال‌های اخیر، محبوبیت آن به عنوان مقصد لاکچری به جایگاه دوم نزول کرده‌است و یالی‌کاواک از آن پیشی گرفته‌است. دیگر مقصد‌های محبوب در بدروم گومبت (Gumbet)، گولتورک‌بوکو (Golturkbuku)، توربا (Torba)، بیتِز (Bitez)، گوموسلوک (Gumusluk)  و گو‌ن‌دوغان (Gundogan) است. بریتانیایی‌ها همچنین بر صحنه‌ی خرید خانه در آلتینکوم (Altinkum) تسلط دارند. آلتینکوم یک استراحتگاه ساحلی در ناحیه‌ی اژه است که در آن قیمت‌های پایین براساس متر مربع ارائه می‌شود. به طریق دیگر، هرچه مردم در نظر دارند تا خود را از استانبول دور کنند، جمعیت ازمیر در حال افزایش است. این منطقه شامل سومین شهر بزرگ ترکیه و نیز استراحتگاه‌های ساحلی کوچک همچون اسکی‌ بادی آلاکاتی (Alacati)، و فوچا (Foca) است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان