منطقه ای سرسبز در ترکیه

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
منطقه ای سرسبز در ترکیه

فهرست مطالب

منطقه ای سرسبز در ترکیه

ترابزون سر سبزترین منطقه گردشگری در ترکیه میباشد که تمامی پدیده های طبیعی از جمله دریا – دریاچه – کوهستان -دشت و چشمه را دارا می باشد.

 

ترابزون بزرگترین منطقه توریستی

ترابزون بزرگترین منطقه توریستی  جذب اعراب در سالهای اخیر در ترکیه بوده است. ترابزون یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه بحساب می آید اما برای ما ایرانی ها ترابزون نسبت به آنتالیا و استانبول نا آشنا تر است . ترابزون درشمال شرقی ترکیه قرار دارد در کنار دریای زیبای سیاه  و در قدیم در مسیر جاده ابریشم بوده ..شهری باطبیعت بسیار زیبا و چشم نواز٫ این شهر  در گذشته دروازه تجا ری از جنوب باایران و از شمال با قزاقستان داشت .

مساحت این شهر ۴۰۰۰ کیلومتر مربع است ،و  با استان های ریزه و گرهسون و گوموشخانه همسایه است…از جمله مناظر طبیعی میتوان به دریاچه های  اوزون گل و چاکر گل و سرا گلو اشاره کرد و همچنین  به رودهای دیرمندر ،یانبلو ، فول ، کارا دره ،کوها، سورمنه ،سولاکی، بلتاچی و اییدره اشاره کرد ..اگر از آب و هوای ترابزون بخواهید بدانید باید گفت ترابزون یک شهر بسیار معتدل است که در دمای آن در مرداد ماه از ۲۴ درجه بالا تر نیست و در در زمستان از ۵ درجه پایین تر نمی آید اما با توجه به وجود دریای سیاه ترابزون مثل شمال ایران هوای شرجی دارد و در پاییز و زمستان بارش شدید  باران وبرف دارد .
ترابزون یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه بحساب می آید اما برای ما ایرانی ها ترابزون نسبت به آنتالیا و استانبول نا آشنا تر است

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان