تحصیل در کانادا / شرایط، هزینه و اخذ اقامت 2024

مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸

فهرست مطالب
تحصیل در کانادا
تحصیل در کانادا / شرایط، هزینه و اخذ اقامت 2024

فهرست مطالب

کانادا سال‌ها است که با مزیت‌های فراوان خود و همچنین سطح علمی بسیار بالا توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی را به خود جلب کرده است؛ کشوری در دل آمریکال شمالی که با دانشگاه‌ها فراوان با سطح علمی و آموزشی فوق‌العاده بالا و سیستم آموزشی دقیق و اصولی بهترین مقصد برای تحصیل از ایران می‌باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد تحصیل در کانادا را دارید اما از جزئیات آن بی خبر می‌باشید در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط و هزینه تا اخذ اقامت با تحصیل در کانادا را برای شما عزیزان شرح دهیم.

تحصیل در کانادا / شرایط، هزینه و اخذ اقامت 2024

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم تحصیل در کانادا می‌تواند آینده‌ای روشن را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد اما این حرف بی‌دلیل نیست؛ اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر به این موضوع بپردازیم جالب است بدانید که با ۷۳٪ از افرادی که پس از تحصیل اقدام به درخواست مجوز کار در آن حوزه‌ تحصیلی می‌کنند موافقت می‌شود و همچنین شرایطی را برای کسانی که قصد تحصیل در کانادا را دارند فراهم می‌کنند تا با کمترین دغدغه‌ی ذهنی تحصیل خود را در این کشور زیبا ادامه دهند؛ ما در این مقاله سعی بر این داریم تا تمام نکات، شرایط، هزینه ها و نحوه اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد که شما عزیزان می‌بایست تا حد بسیار زیادی به آن توجه داشته باشید این موضوع است که این توضیحات متناسب با شرایط معمول و کلی افراد می‌باشد و ممکن است متناسب با شرایط شما عزیزان نکاتی وجود داشته باشید که کار شما عزیزان را تا حد بسیار زیادی راحت‌تر کند.

از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در راستای کسب بهترین و غنی‌ترین اطلاعات که متناسب با شرایط و نیاز شما عزیزان می‌باشد با کارشناسانی در ارتباط باشید که بروزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشند؛ از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با کارشناسان موسسه مهاجرتی شایان در ارتباط باشید تا به صورت کاملا رایگان شرایط و نیاز شما عزیزان را بسنجند و با ارائه بروزترین اطلاعات شما عزیزان در امر تحصیل در کانادا به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند، جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 00905382006994 در ارتباط باشید.

هزینه تحصیل در کانادا؛ لیست کامل مهاجرت تحصیلی به کانادا 

تحصیل در کانادا به دلیل اقتصاد رو به رشد این کشور هزینه‌های متناسب‌تری را نسبت به کشورهای دیگر دارد؛ همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که این هزینه‌ها در کنار ارائه بهترین خدامت و در اختیار گذاشتن بهترین امکانات برای دانشجویان دانشگاه‌های این کشور می‌باشد؛ به طور کلی، شما برای این که بتوانید به این کشور وارد شوید، باید هزینه تحصیل در کانادا را در حساب بانکی خود داشته باشید و آن را به صورت تمکن مالی، به سفارت اثبات کنید. در ادامه، توضیح می دهیم که برای هر یک از مقاطع تحصیلی، در ایران چقدر هزینه به صورت سالانه باید بپردازید.

هزینه تحصیل در کانادا

شهریه دانشگاه: برای پرداخت شهریه دانشگاه در مقاطع تحصیلی مختلف، شما باید بین 13000 تا 20000 دلار کانادا به دانشگاه مورد نظر خود بپردازید. طبیعتا می دانید که هزینه لازم برای تحصیل در رشته های معمولی و مقاطع ابتدایی تر، ارزان تر است.
محل اقامت: بسته به شهر و منطقه ای که برای زندگی کردن انتخاب می کنید، باید هزینه مجزایی هم برای اجاره منزل بپردازید. به علاوه، اگر خانه های بزرگ تر انتخاب کنید، باید مبلغ بیشتری بپردازید. اما به طور متوسط، می توانید بین 700 تا 1200 دلار در کانادا برای هزینه محل اقامت کنار بگذارید.
بیمه درمانی: در صورتی که بخواهید برای تحصیل در کانادا اقدام کنید، باید بیمه درمانی داشته باشید که این بیمه به صورت ماهیانه بین 40 تا 80 دلار کانادا است.
هزینه های مربوط به ویزا و اقامت: در ابتدای مقاله به اختصار گفتیم که شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید هزینه های مربوط به آن را بپردازد که این هزینه برای هر نفر تقریبا 150 دلار کانادا است.
هزینه های بررسی مدارک و پذیرش از دانشگاه : برای این که مدارک شما توسط کارشناسان بررسی شود، باید 125 دلار کانادا به سفارت بپردازید.
هزینه های کتاب های آموزشی و جزوه : برای تحصیل در کانادا و یا هر کشور دیگری، باید حتما کتاب های آموزشی و جزوات را خریداری کنید. به طور متوسط، هزینه مورد نیاز برای این موارد هم بین 35 تا 42 دلار در ماه است.
هزینه های حمل و نقل : زندگی در هر کشور نیازمند این است که بخش قابل توجهی از هزینه های خود را برای حمل و نقل بپردازید. برای کاهش هزینه های خود، می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به صورت ماهیانه، هزینه حمل و نقل شهری در کانادا بین 80 تا 100 دلار خواهد بود.
هزینه خورد و خوراک : یکی دیگر از هزینه های مهمی که باید برای برنامه ریزی پول خود موقع تحصیل در کانادا در نظر بگیرید، هزینه های مربوط به خورد و خوراک است. بسته به سبک زندگی خود، می توانید انتظار داشته باشید که این هزینه بین 250 تا 350 دلار کانادا در ماه متغیر باشد.

مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا؛ برای تحصیل در کانادا چه مراحلی را باید سپری کنیم؟

برای این که مهاجرت تحصیلی شما به کانادا با موفقیت انجام شود، باید مراحل خاصی را به ترتیب انجام دهید. در این بخش، مهمترین کارهایی که شما باید برای پیدا کردن راه های تحصیل در کانادا می‌بایست انجام دهید را در ادامه به صورت کامل برای شما عزیزان گردهم آورده‌ایم که تا بتوانید از ان به عنوان لیستی کامل استفاده کنید تا در این ورند به هیچ عنوان دچار مشکل نشوید؛ از این رو در ادامه با ما همراه باشید.

گرفتن پذیرش تحصیلی و انتخاب دانشگاه 

به یاد داشته باشید که شما قبل از این که برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید اول از همه باید دانشگاه مد نظر خود را انتخاب نمایید. به علاوه، بعد از این که متوجه شدید بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا چه مواردی هستند، دانشگاه خود را بر اساس رشته مد نظرتان انتخاب نمایید؛ در قدم بعدی، نوبت به آن می رسد که از دانشگاه مدنظر خود، پذیرش تحصیلی کانادا را بگیرید. برای درخواست پذیرش، باید مدارک مورد نیاز هر دانشگاه را برای آن ارسال کنید و منتظر بمانید تا ببینید که آیا درخواست شما تایید و یا رد می شود.

آماده سازی مدارک

بعد از انتخاب دانشگاه و بررسی مدارک موردنیاز وقت آن رسیده که اقدام به تهیه و آماده سازی مدارک موردنیاز دانشگاه مدنظر خود کنید؛ توجه داشته باشید که یکی از مهمترین دلایلی که خیلی از افراد نمی توانند پذیرش دانشگاه مدنظر خود از کانادا را بگیرند، ناقص بودن مدارکشان است. به همین دلیل هم مطمئن شوید که تمام مدارک خود را آماده کرده اید.

*در ادامه مدارک مورد نیاز تحصیل در کانادا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

ثبت درخواست ویزای دانشجویی

در قدم بعدی، نوبت به آن می رسد که برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا درخواست بدهید. برای انجام این کار، باید حتما به صورت آنلاین اقدام کنید و تفاوتی ندارد که موقع تکمیل فرم ارزیابی تحصیل در کانادا در این کشور باشید یا خیر. می توانید از داخل ایران برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید.

همزمان با درخواست ویزای دانشجویی، مدارک شما نیز باید بررسی شوند؛ پس مطمئن شوید که همه آنها کامل و دقیق هستند. موقع ثبت نام آنلاین، باید هزینه مشخصی برای کارهای بیومتریک و دریافت ویزای دانشجویی هم بپردازید. شاید مجبور شوید تست زبان یا تست پزشکی هم بدهید. فقط کافی است که در سایت اداره مهاجرت کانادا، یک پروفایل بسازید و بعد از ایجاد یک نام کاربری و رمز عبور، درخواست خود را ثبت کنید.

انجام کارهای بیومتریک؛ مرحله انگشت نگاری بر تصاویر دیجیتال

یکی دیگر از کارهای بسیار مهمی که شما باید برای تحصیل در کانادا انجام دهید، انجام کارهای بیومتریک است. برای این که ویزای تحصیلی کانادا برای شما زودتر صادر شود، در سریع ترین زمان ممکن برای انجام کارهای انگشت نگاری و تصویر دیجیتال اقدام کنید. این کار در یکی از مراکز درخواست ویزای کانادا انجام پذیر است.

بررسی درخواست ویزای تحصیلی از طرف اداره مهاجرت کانادا

بعد از این که تمام کارهای بالا را انجام دادید، اداره مهاجرت کانادا باید مدارک و درخواست شما را برای تحصیل در کانادا بررسی کند. این کار با دقت بسیار زیادی انجام می شود و اگر فقط بخش کوچکی از مدارک شما ناقص باشد، قطعا درخواست ویزای تحصیلی شما رد خواهد شد. موقع بررسی درخواست ویزای تحصیلی، ممکن است به انجام مراحل زیر نیز نیاز داشته باشید.

  • مصاحبه با آفسیر سفارت کانادا
  • ارائه اطلاعات تکمیلی
  • تست پزشکی
  •  ارائه گواهی سوء پیشینه

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

بعد از این که به طور کامل با مراحل مهاجرت به کانادا برای تحصیل آشنا شدید، نوبت به آن می رسد که بدانید برای مهاجرت به این کشور به چه مدارکی نیاز است؟ برای پاسخ، ما فهرستی آماده کرده ایم که در آن می توانیم مدارک لازم برای تحصیل در کانادا را پیدا کنید. پس اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارید، این مدارک را آماده کنید تا درخواست پذیرش شما تایید شود.

  • نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه یا موسسه آموزشی مورد تایید (DLI)
  • مدارک هویت شناسایی
  • عکس
  • عکس پاسپورت معتبر
  • مدارک مرتبط با وابستگی به ایران یا تای (Tie)
  • استادی پلن (برنامه تحصیلی)
  • مدارک موردنیاز برای پر کردن گپ تحصیلی
  • مدارک مرتبط با زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • مدارک تمکن مالی (پرینت حساب بانکی و مدارک از طرف بانک برای نشان دادن این که در کشور کانادا، از پس هزینه های خود بر خواهید آمد) مدارک بورسیه
  • رسید پرداخت هزینه ها
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا

برای این که بتوانید بعد از تحصیل در کانادا همچنان موفق بمانید، بهتر است به سراغ رشته هایی بروید که در این کشور تقاضای بیشتری برای آنها می شود. برخی از بهترین و محبوب ترین شغل هایی که شما می توانید درآمد خیلی خوبی هم در کشور کانادا از طریق آنها داشته باشید، عبارت اند از:

  • پرستاری
  • مدیریت کسب و کار
  • رشته های مهندسی
  • توسعه نرم افزار
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

بسیاری از کسانی که در ایران فقط تا مقطع دبیرستان درس خوانده اند، می پرسند که شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم چگونه است؟ برای پاسخ به سوال، باید بگوییم که شما می توانید در مقطع کارشناسی در رشته مد نظر خود، به راحتی دانشگاهی در کانادا پیدا کنید. به یاد داشته باشید که برای تحصیل در کانادا با دیپلم باید معدل بیشتر از 14 داشته باشید و داشتن مدرک زبان هم در این شرایط ضروری است. البته برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های برتر، معدل بیشتر نیاز است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا بدون مدرک زبان

در صورتی که قصد تحصیل در کانادا برای درس خواندن در مقاطع دانشگاهی را دارید، باید مدرک زبان داشته باشید. البته بعضی از دانشگاه های معمولی در کانادا، بدون مدرک زبان هم دانشجو می پذیرند. فقط شما باید بگردید و دانشگاهی را پیدا کنید که از این قانون پیروی می کند.

این در حالی است که داشتن این مدرک برای تحصیل در مدارس کانادا مانند مقطع دبیرستان دبیرستان، به هیچ عنوان ضروری نیز. البته برخورداری از این مدرک برای درس خواندن در مدارس کانادا موجب می شود که امتیاز بیشتری داشته باشید و شانس شما برای پذیرش گرفتن بیشتر می شود.

نمره آیلتس مورد نیاز برای تحصیل در کانادا

نمره آیلتس تحصیل در کانادا

همان طور که متوجه شدید، داشتن مدرک زبان برایتحصیل در کانادا از طریق تحصیلی ضروری است و برای تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور، بهتر است مدرک زبان معتبری داشته باشید. نمره ای که باید برای پذیرش در دانشگاه های کانادا داشته باشید، حداقل 6.5 است. توجه داشته باشید که داشتن نمره بالاتر باعث می شود که شانس شما برای پذیرش در دانشگاه ها بیشتر شود.

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا؛ بورسیه تحصیلی کانادا

ممکن است خیلی از افراد، رویای تحصیل در کانادا را داشته باشند، اما به خاطر هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور، از این آرزوی خود صرف نظر کنند. این در حالی است که روش های مختلفی وجود دارند که آنها می توانند کمک هزینه تحصیلی گرفته و در این کشور به صورت رایگان درس بخوانند. البته توجه داشته باشید که برای تحصیل رایگان در کانادا یا بورسیه تحصیلی کانادا باید حتما شرایط دریافت بورسیه را داشته باشید. برخی از مهمترین بورسیه هایی که در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می گیرند، عبارت اند از:

بورسیه دولتی: مهمترین موارد بورسیه دولتی، مواردی مانند بورسیه های تشویقی دکتری، بورسیه تحصیلی آنتالیا، جایزه تحقیقات، بورسیه شورای تحقیقات ملی کانادا و قوانینی هستند. با استفاده از این بورسیه، می توانید بخشی از هزینه های خود را در کانادا مدیریت کنید.
بورسیه غیر دولتی: همان طور که از نام آن مشخص است که این بورسیه از طرف سازمان های غیرانتفاعی و خصوصی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که بیشتر از همه به خاطر جز به این دانشجویان است تا بتوانند در زمینه های مختلف از آنها کمک بگیرند.
بورسیه تحصیلی: رشته های تحصیلی در کانادا از طریق دانشگاه های این کشور به آن دسته از دانشجویان بین المللی اعطا می شود که از نظر تحصیلی ممتاز هستند و به کمک آن می توانند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را بپردازند.

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به کانادا

توجه داشته باشید که در هر شرایطی، شما باید حتما از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید، فرقی ندارد که بخواهید به صورت تحصیلی مهاجرت کنید یا کاری و یا هر روش دیگری؛ در هر شرایط، کمک گرفتن از یک فرد متخصص می تواند تاثیر بسیار زیادی در تسریع روند دریافت ویزا و مهاجرت شما داشته باشد. به خصوص مهاجرت تحصیلی که پیچیدگی های خاص خودش را هم دارد.

همچنین همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم هر فردی می‌بایست متناسب با شرایط و نیاز خود دست به این کار بزند که سنجش این شرایط و این نیازها کاری نیست که بتوان بدون در دست داشتن کامل ترین و بروزترین اطلاعات مربوط به این موضوع انجام داد؛ به همین دلیل است که تاکید ما بر این می‌باشد که در این روند حتما با کارشناسانی در ارتباط باشید که بروزترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیار داشته باشند و همچنین با به خرج دادن حوصله به دقیق‌ترین شکل ممکن بتوانند شرایط شما عزیزان را بررسی کنند و با پرسیدن سوال‌های تخصصی و حرفه‌ای بتوانند به دقیق‌ترین شکل ممکن نیاز شما عزیزان را شناسایی کنند.

مهاجرت و ادامه تحصیل و زندگی در کشوری جدید تصمیمی است که کل زندگی شما عزیزان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؛ به همین دلیل است که در موسسه شایان تیمی حرفه‌ای و آموزش دیده‌ را گردهم آورده‌ایم تا شما عزیزان را از خدمات مشاوره رایگان مهارجت تحصیلی به کانادا بی‌نیاز کنند؛ از این رو پیشنهاد ما به شما این است که با شماره تماس 00905382006994 در ارتباط باشید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

یکی از مهمترین سوالاتی که متقاضیان تحصیل در کانادا می پرسند، این است که برای این نوع مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشیم؟ آیا برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید شرایط خاصی داشته باشیم؟ برای پاسخ، باید بدانید که شرایط خاص و نسبتا کمی وجود دارند که با توجه به آنها، می توانید دریافت ویزای تحصیلی را برای خود راحت تر کنید.

مهاجرت به کانادا

بدون شک می توان گفت یکی از مهمترین شرایطی که برای تحصیل در کانادا باید داشته باشید، نمره زبان و معدل مورد نیاز برای ورود به دانشگاه مورد نظر شماست. اگرچه هنوز نمره معدل دقیقی برای پذیرش در هر یک از دانشگاه ها و مدارس این کشور اعلام نشده، اما باز هم باید نمره نسبتا خوبی در مقاطع قبلی در کشور خود داشته باشید.

از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که برخی از مدارس و دانشگاه های کانادا برای قبول کردن دانشجویان بین المللی، ترجیح بدهند که از آنها مصاحبه بگیرند. البته قبل از همه چیز، شما باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش گرفته باشید. به علاوه، داشتن هزینه لازم برای تمکن مالی و هزینه های خرج و مخارج برای زندگی در کانادا نیز از سایر شرایط مهمی هستند که برای دریافت تحصیل در کانادا باید حتما داشته باشید. در ادامه مقاله، سایر شرایط تحصیل در کانادا را نیز توضیح می دهیم.

پذیرش درخواست ویزای تحصیلی کانادا

آخرین کاری که شما باید برای تکمیل روش تحصیل در کانادا انجام دهید، این است که منتظر بمانید تا نامه پذیرش شما صادر شود. در صورتی که تمام مدارک موردنیاز را ارائه داده باشید، می توانید مطمئن باشید که بعد از بررسی های لازم، درخواست شما تایید خواهد شد. این تاییدیه به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. در ادامه، نامه ای برای شما صادر می شود که در آن، دولت کانادا برای شما تعیین کرده که برای ورود به کانادا باید از کدام بخش اقدام کنید.

راه های مهاجرت تحصیلی به کانادا

بعد از این که متوجه شدید چه مدارکی برای تحصیل در کانادا نیاز است، وقت آن می رسد که راه های مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز بشناسید. راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند که مهاجرت تحصیلی، یکی از محبوب ترین آنهاست؛ از طرف دیگر، به صورت های مختلفی از این طریق هم می توانید به کانادا مهاجرت کنید. به عنوان مثال، می توانید به صورت تحصیل معمولی در دانشگاه ها عادی کانادا اقدام کنید و هم به استان های کبک بروید. به علاوه، می توانید تا حدودی از بورسیه کمک بگیرید و هم هزینه های تحصیل را خودتان بپردازید. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره راه های تحصیل در کانادا در اختیار شما قرار می دهیم.

فرم ارزیابی مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از مهمترین کارهایی که شما باید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا را انجام دهید، تکمیل فرم ارزیابی تحصیل در کانادا است. در این فرم، باید تمام اطلاعات شناسایی خود را وارد کنید. هر چیزی که باید درون کادرها پر کنید، به صورت نوشتاری در بالای آنها مشخص شده است.

مدت اعتبار ویزای دانشجویی

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای خیلی از متقاضیان تحصیل در کانادا پیش می آید، مدت زمان اعتبار این ویزا است. اولین ویزایی که برای دانشجویان متقاضی برای تحصیل در کانادا صادر می شود، در واقع یک نوع ویزای توریستی و کوتاه مدت است که بین 3 تا 6 ماه اعتبار دارد.
از این رو، فرد متقاضی باید به محض ورود به فرودگاه کانادا، این ویزای کوتاه مدت خود را به مجوز استادی پرمیت ارتقا دهد که مدت اعتبار بیشتری دارد. اما به طور کلی، مدت اعتبار این ویزا تا حد بسیار زیادی به مدت زمان تحصیل شما بستگی دارد.

شرایط سنی تحصیل در کانادا

در بسیاری از رشته ها و دانشگاه ها، شرایط سنی خاصی برای تحصیل در کانادا وجود دارد. اما به طور کلی، هر چه سن شما کمتر باشد و گپ تحصیلی کمتری داشته باشید، شانستان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا بیشتر می شود. از سوی دیگر، نباید سن شما برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا بیشتر از 40 سال باشد و گپ تحصیلی خیلی زیادی هم داشته باشید. به همین دلیل هم اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارید، بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید تا شانس شما برای دریافت ویزا بیشتر شود.

جمع بندی

در این مقاله، اطلاعات کامل دربارهتحصیل در کانادا در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که در ابتدا هم گفتیم، کشور کانادا به خاطر داشتن اقتصاد رو به رشد و سیستم آموزشی فوق العاده، یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. از این رو، اگر شما هم به دنبال یک کشور پیشرفته و مجهز می گردید تا بتوانید در آن مدارک تحصیلی معتبری بگیرید و حتی بعد از تحصیل هم در آن کشور مشغول به کار شوید، مطمئن باشید کانادا می تواند مقصد فوق العاده برای شما باشد.

همان‌طور که پیش تر اشاره کردیم مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد؛‌ اما در این بین نکات بسیار زیادی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مسیر بسیار همراه تری را پیش رو خواهید داشت از این رو ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم با کارشناسان متخصص در این حوزه در ارتباط باشید تا متناسب با شرایط و نیاز شما بهترین گزینه را برای شما شرح دهند؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 00905382006994 در ارتباط باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
logo shayan
logo shayan

ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه که شامل خدمات: خرید ملک، رهن ملک، شهروندی، تحصیل، پزشکی و ... در کشور ترکیه.

اقامت ترکیه

اخد اقامت ترکیه

خرید مسکن در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

اشتراک گذاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان